-
SetDeathDropAmount
Ez a függvény a jelenlegi SA-MP verzión nem mûködik.
Paraméterek:
(amount)
amount
Visszatérések:
A funkciónak nincsenek visszatérési értékei.
Példa:
public OnGameModeInit()
{
SetDeathDropAmount(5000);
return 1;
}
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup\">CreatePickup</A> - Létrehoz egy Pickup-ot
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/GivePlayerMoney\">GivePlayerMoney</A> - A játékosnak adunk, egy adott pénz mennyiséget.
Hozzátartozó eljárások:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath\">OnPlayerDeath</A> - Lehívódik, ha a játékos meghal.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetDeathDropAmount
-
Ha nincs funkciója akkor mit csinál?
-
Azt a pénzt lehet állítani amit halálakor dobjon a játékos. (Gondolom annak adja aki megölte.)
-
Ha nincs funkciója akkor mit csinál?
Sajnos nincs leírás róla, ezért nem tudtam, hogy készítsek-e leírást errõl vagy ne. A wikin se írtak semmit :/.
Azt a pénzt lehet állítani amit halálakor dobjon a játékos. (Gondolom annak adja aki megölte.)
[/quote]
Ugyan erre gondoltam én is de aztán rákerestem neten már megint mást írtak :D Úgyhogy..
-
Ezt a logikát nem értem. Ha nem lehet használni mi a fenének írtad ide?
-
Mert a nem elérhetõ függvényeknél volt, és azokat lehet leírni.
Majd valamelyik Moderátor, vagy Adminisztrátor eldönti, hogy fölösleges-e.
-
current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.2x óta ez van)
E:Amúgy a elméletileg azért nincs használatban mert a kliens összeomlik tõle. Lehet hülyeséget mondok, de a legtöbbet elmondó információ egy inc-hez volt ami azt csinálta, hogy beágyazza az x86-os Assemblyt .amx-be arra hivatkozva, hogy native funkció. És ezt az átirányításos dolgot ez a függvény végzi amelyik így néz ki: \"native WriteMem(addr, value) = SetDeathDropAmount;\" . Tehát elképzelhetõ, hogy a memória írásában van szerepe (de lehet hülyeséget mondok). De kérdezzétek meg kurtát õ biztos tudja rá a választ ;)
E2 :Kurtával beszéltem és megnézte a forráskódban és a függvény erre való (idézet kurtától): \"hát ez vmi olyasmi ezek alapján mintha OnPlayerSpawn() vagy OnPlayerConnect() alá beraknád a givemoney-t\"
Bár a függvény nincs használatban, de marad tekintettel a befektetett munkára és , hogy meglegyen az összes függvény.
-
current = jelenlegi => A jelenlegi SA:MP Verzióban nem mûködik a függvény. (bár a 0.3c óta ez van)
Amúgy a elméletileg azért nincs használatban mert a kliens összeomlik tõle. Lehet hülyeséget mondok, de a legtöbbet elmondó információ egy inc-hez volt ami azt csinálta, hogy beágyazza az x86-os Assemblyt .amx-be arra hivatkozva, hogy native funkció. És ezt az átirányításos dolgot ez a függvény végzi amelyik így néz ki: \"native WriteMem(addr, value) = SetDeathDropAmount;\" . Tehát elképzelhetõ, hogy a memória írásában van szerepe (de lehet hülyeséget mondok). De kérdezzétek meg kurtát õ biztos tudja rá a választ ;)
Nem tudom ...
Akkor most már értem :) Köszi Snoop!
Én csak jót akarok nem kell ezért letámadni mert nem mûködõ függvényt írtam le :O
-
Azért írta le, hogy legyen meg ez is a függvény listában.. azért mert nem jó a funkció azért még jó, hogy lefordította.
-
Benne van a legújabb SA-MP függvény könyvtárban, szóval amíg õk nem veszik ki, nem tekintjük megszûnt funkciónak.