Szerző Téma: IsPlayerAttachedObjectSlotUsed  (Megtekintve 682 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 16:15:25 »
+1 Show voters
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
Ellenõrzi, hogy melyik tárhely van használatban, a játékoson.


Paraméterek:
 
(playerid, index)

 
playerid     Annak a játékos ID-je akinek ellenõrizzük a tárhelyét.
index         A tárhely amit ellenõrizünk.
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strmp(cmdtext, \"/remao\", true)) // Eltávolítjuk az összes csatolt tárgyat
    {
        for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
        {
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerid, i); //Ellenõrzi hogy melyik tárhely van használatba, és ott törli a tárgyat.
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Megjegyzés:
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A>  A játékosra csatolunk egy tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A>  Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 25. - 19:08:31 írta Csabesz »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal