IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
Ellenõrzi, hogy melyik tárhely van használatban, a játékoson.
Paraméterek:
(playerid, index)
playerid Annak a játékos ID-je akinek ellenõrizzük a tárhelyét.
index A tárhely amit ellenõrizünk.
Visszatérések:
0 - Sikertelen
1 - Sikeres
Példa:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strmp(cmdtext, \"/remao\", true)) // Eltávolítjuk az összes csatolt tárgyat
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; i++)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, i)) RemovePlayerAttachedObject(playerid, i); //Ellenõrzi hogy melyik tárhely van használatba, és ott törli a tárgyat.
}
return 1;
}
return 0;
}
Megjegyzés:
Ez a funkció a SA-MP 0.3c verziónál lett hozzáadva, ezért a régebbi verzióknál nem mûködik.
Hozzátartozó funkciók:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerAttachedObject\">SetPlayerAttachedObject</A> A játékosra csatolunk egy tárgyat
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject\">RemovePlayerAttachedObject</A> Törli a csatolt tárgyat az adott játékosról
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed