Szerző Téma: MoveObject( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed )  (Megtekintve 1861 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
MoveObject( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed )
« Dátum: 2011. Február 12. - 13:30:20 »
0 Show voters
MoveObject
Mozgatja, esetleg forgatja a megadott tárgyat a megadott pozícióra.
Paraméterek:
 
( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0 )

 
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit mozgatni szeretnénk.
Float:X - A tárgy új X pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Y - A tárgy új Y pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Z - A tárgy új Z pozíciója, ami egy lebegõpontos érték.
Float:Speed - A tárgy mozgatási sebességi, ami egy lebegõpontos érték. (Egységek másodpercenként)
Float:RotX - A tárgy új X forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Float:RotY - A tárgy új Y forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Float:RotZ - A tárgy új Z forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik)
Visszatérés Az idõ, ami alatt elfog mozdulni az új pozíciókra. ( ms-ban )
Példa a használatra:
 

new obj;
public OnGameModeInit()
{
    obj = CreateObject(980, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/moveobject\", true) == 0)
    {
        MoveObject(obj, 0, 0, 10, 2.00);
        return 1;
    }
    return 0;

 
Kapcsolódó eljárások
OnObjectMoved: Akkor hívódik meg, amikor az object megérkezett az új kordinátákra.
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 01. - 04:53:08 írta Yѕtee »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
MoveObject( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed )
« Válasz #1 Dátum: 2011. Október 13. - 22:21:46 »
0 Show voters
Bocs, hogy kirtizálok, de felújíthatnád 0.3d-hez.
Szerintem a visszatérési érték úgy jobb lenne, hogy az az idõ, ami alatt elmozdul/átfordul a megadott kordinátákra.
( LoL, én ezt épp most fedeztem fel ^  )

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal