IsPlayerInRangeOfPoint funkció: Leellenõrizzük, hogy egy játékos, benne van-e, az adott koordinátából kibocsátott sugárban.
Paraméterek: (playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
playerid A játékos azonosítója.
Float:range Sugár. ( Lebegõpontos érték. )
Float:x X koordináta. ( Lebegõpontos érték. )
Float:y Y koordináta. ( Lebegõpontos érték. )
Float:z Z koordináta. ( Lebegõpontos érték. )
Visszatérés Ha az adott játékos a sugáron belül van, akkor 1. Ha az adott sugáron kívül, akkor 0.
Példa a helyes használatra: if(!strcmp(\"/stadium\",cmdtext))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Te a stádiumban vagy.\");
}
return 1;
}