ShowPlayerDialog
Leírás: Megjelenítünk egy dialogot a játékosnak.
Paraméterek:
(playerid, dialogid, style, caption[], info[], button1[], button2[])
playerid A player ID-je
dialogid A dialog ID-je
style A Dialog stílusa
caption[] A dialog fejléce
info[] A szöveg ami a dialogban benne van
button1[] A bal gomb szövege
button2[] A jobb gomb szövege
Visszatérések: Ez a funkció nem ad speciális visszatérési értéket!
Példa:
// Define the dialog IDs either with an enum:
enum
{
DIALOG_LOGIN,
DIALOG_WELCOME,
DIALOG_WEAPONS
}
// or with the more common method, defines:
#define DIALOG_LOGIN 1
#define DIALOG_WELCOME 2
#define DIALOG_WEAPONS 3
// Enums are recommended.
//example for DIALOG_STYLE_MSGBOX
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WELCOME, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\", \"\");
//example for DIALOG_STYLE_INPUT
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Login\", \"Enter your password below:\", \"Login\", \"Cancel\");
//example for DIALOG_STYLE_LIST
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAPONS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Weapons\", \"AK47\\nM4\\nSniper Rifle\", \"Option 1\", \"Option 2\");
//example for DIALOG_STYLE_PASSWORD
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Login\", \"Enter your password below:\", \"Login\", \"Cancel\");