SetPlayerObjectRot
Megváltoztatja a játékos tárgy rotációját.
Paraméterek: ( playerid, objectid, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ )
playeridid - Annak a játékosnak az azonosítója akinek az object a rotációját szeretnénk változtatni.
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, aminek a rotációját szeretnénk változtatni.
Float:RotX - A tárgy új X forgása.
Float:RotY - A tárgy új Y forgása.
Float:RotZ - A tárgy új Z forgása.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza értéket.
Példa a használatra:
SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, RotX, RotY, RotZ);
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
DestroyObject: Töröl egy tárgyat.
MoveObject: Mozgat egy tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy forgását.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy forgását a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz. 0.3 óta törölve.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot