GetPlayerNetworkStats
Ismertetõ
Ez a függvény lekérdezi a játékos internet státuszát és elmenti azt egy stringbe.
Paraméterei
(playerid, retstr[], retstr_size)
playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek lekérdezzük az internet státuszát
retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik
setstr_size - Az adatmentõ változó hossza
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak a SA:MP 0.3c R4 verziója óta megy. A korábbi verziókban nem mûködik.
-JernejL szerint (SA:MP Beta teszter) a GetPlayerNetworkStats nem mindig adja vissza a pontos internet státuszt, ha a függvény OnPlayerDisconnect-nél van használva. OnPlayerDisconnect alatt is csak akkor pontosak, ha az illetõ idõtúllépést követ el vagy kickelik ilyenkor az adat pontos, normál kilépéskor viszont nem.
PéldaScript
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/mynetstats\")) // Ha a parancs igaz
{
new stats[400+1]; // Létrehozunk egy nagyon nagy méretü stringet (Amit nem értek miért, hisz az ilyet legalább 6 soros dialogoknál alkalmazzák)
GetPlayerNetworkStats(playerid, stats, sizeof(stats)); // Lekérdezzük az internet státuszát
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Internet státuszod\", stats, \"OK\", \"\"); // Megmutatjuk egy dialogban, a szöveget a stats helyettesíti amiben ugye mentettük a network adatokat
}
return 1;
}