GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: SnooP - 2013. július 10. - 23:17:29

Cím: GetPlayerNetworkStats
Írta: SnooP - 2013. július 10. - 23:17:29
GetPlayerNetworkStats
Ismertetõ
Ez a függvény lekérdezi a játékos internet státuszát és elmenti azt egy stringbe.
Paraméterei
 
(playerid, retstr[], retstr_size)

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je akinek lekérdezzük az internet státuszát
retstr[] - Az a változó ahova az internet státusz mentõdik
setstr_size - Az adatmentõ változó hossza
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak a SA:MP 0.3c R4 verziója óta megy. A korábbi verziókban nem mûködik.
-JernejL szerint (SA:MP Beta teszter) a GetPlayerNetworkStats nem mindig adja vissza a pontos internet státuszt, ha a függvény  OnPlayerDisconnect-nél van használva.  OnPlayerDisconnect alatt is csak akkor pontosak, ha az illetõ idõtúllépést követ el vagy kickelik ilyenkor az adat pontos, normál kilépéskor viszont nem.
PéldaScript
 

public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{   
    if(!strcmp(cmdtext, \"/mynetstats\"))  // Ha a parancs igaz
    {
        new stats[400+1]; // Létrehozunk egy nagyon nagy méretü stringet (Amit nem értek miért, hisz az ilyet legalább 6 soros dialogoknál alkalmazzák)
        GetPlayerNetworkStats(playerid, stats, sizeof(stats)); // Lekérdezzük az internet státuszát
        ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Internet státuszod\", stats, \"OK\", \"\"); // Megmutatjuk egy dialogban, a szöveget a stats helyettesíti amiben ugye mentettük a network adatokat
    }
    return 1;
}

 


Hivatalos link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerNetworkStats