DestroyObject
Töröl (megsemmisít) egy tárgyat.
Paraméterek: ( objectid )
objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit törölni szeretnénk.
Visszatérés Ez a függvény nem ad vissza visszatérési értéket.
Példa a használatra:
public OnGameModeInit()
{
new targy = CreateObject(1234, 1.0, 2.0, 3.0, 0.0, 0.0, 96.0); // Elõször létrehozzuk az objektumot
DestroyObject(targy); // Majd töröljük
return 1;
}
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject