Szerző Téma: CreatePlayerObject  (Megtekintve 1285 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
CreatePlayerObject
« Dátum: 2011. Március 27. - 11:01:53 »
0 Show voters
CreatePlayerObject
Létrehoz egy tárgyat a megadott játékosnak. ( Ezt használja minden object streamer )
Paraméterek:
 
( playerid, modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek létrehozzuk a megadott tárgyat.
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y forgása, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z forgása, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy látóhatára, hogy milyen messzirõl tölti be, ami egy lebegõpontos szám. Maximum 300, ezt ajánlom mindenkinek.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/objects\", cmdtext))
    {
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); // Létrehozunk egy tárgyat az alap látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 250.0); // Létrehozunk egy tárgyak 250-es látóhatárral.
        CreatePlayerObject(playerid, 2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 50000.0); // Itt a látóhatár nagyobb, mint 300, ezért 300 lesz neki.
return 1;
    }
}

 
Kapcsolódó függvények
CreateObject: Létrehoz egy tárgyat.
IsValidObject: Lekérdezi, hogy a tárgy létezik-e.
MoveObject: Mozgatja a tárgyat.
StopObject: Leállítja a tárgy mozgását.
SetObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját.
SetObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját.
GetObjectPos: Lekérdezi a tárgy pozícióját.
GetObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját.
AttachObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat a játékoshoz.
CreatePlayerObject: Létrehoz egy tárgyat egy játékosnak.
DestroyPlayerObject: Töröl egy tárgyat a játékosnak.
IsValidPlayerObject: Lekérdezi, hogy a tárgy a játékosnak létezik-e.
MovePlayerObject: Mozgatja a tárgyat a játékosnak.
StopPlayerObject: Leállítja a tárgy mozgását a játékosnak.
SetPlayerObjectPos: Megváltoztatja a tárgy pozícióját a játékosnak.
SetPlayerObjectRot: Megváltoztatja a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectPos: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
GetPlayerObjectRot: Lekérdezi a tárgy rotációját a játékosnak.
AttachPlayerObjectToPlayer: Hozzácsatol egy tárgyat egy játékoshoz.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 01. - 20:48:08 írta kurta999 »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
CreatePlayerObject
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 31. - 11:21:18 »
0 Show voters
Üdv
Kurta sokat segítettéld e azt nem értem azt hogyan tudhatom meg hogy hova rakja az objektet?
én azt szeretném pl hogy a hátára rakja akk?
ehez nincs valamien program?
Ezt sose értettem
elõre is kösz! :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal