CreateObject
Létrehoz egy tárgyat.
Paraméterek: ( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, drawdistance )
modelid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit létrehoznak.
Float:X - A tárgy X pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Y - A tárgy Y pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:Z - A tárgy Z pozíciója, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rX - A tárgy X rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rY - A tárgy Y rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
Float:rZ - A tárgy Z rotációja, ami egy lebegõpontos szám.
drawdistance - A tárgy ,,kirajzolódása\", ami egy lebegõpontos szám.
Visszatérés A visszatérés a tárgy azonosítója.
Példa a használatra:
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0, 300.0);
return 1;
}
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject