Szerző Téma: AttachCameraToObject  (Megtekintve 463 alkalommal)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
AttachCameraToObject
« Dátum: 2013. Augusztus 25. - 20:57:53 »
+1 Show voters
AttachCameraToObject
 
A adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.)


Paraméterek:
 
(playerid, objectid)

 
playerid    A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra.
objectid    A tárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját.
Visszatérések:
Nincs visszatérési értéke.
 

Példa:

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/felrak\", false))
    {
        new object = CreateObject(1245, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        AttachCameraToObject(playerid, object);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kamerád fel lett rakva az object nevû tárgyra.\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Fontos megjegyzés:
Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A> funkció segítségével.

A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik.



Kapcsolódó funkció:
<A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject\">AttachCameraToPlayerObject</A>  Az adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 28. - 00:08:52 írta SnooP »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal