AttachCameraToObject
A adott játékos kameráját rácsatolja egy tárgyra. (Ezt általában FPS módokra is használják.)
Paraméterek: (playerid, objectid)
playerid A játékos ID-je akinek a kameráját rácsatoljuk a tárgyra.
objectid A tárgy ID-je amire rácsatoljuk a játékos kameráját.
Visszatérések:Nincs visszatérési értéke.
Példa: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/felrak\", false))
{
new object = CreateObject(1245, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachCameraToObject(playerid, object);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A kamerád fel lett rakva az object nevû tárgyra.\");
return 1;
}
return 0;
}
Fontos megjegyzés:Elsõnek vedd fel a tárgyat a <A HREF=\"http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject\">CreateObject</A> funkció segítségével.
A funkció a SA-MP 0.3e verzióban lett hozzáadva, ezért a régebbi verziókon nem mûködik.
Kapcsolódó funkció:<A HREF=\"
http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToPlayerObject\">AttachCameraToPlayerObject</A> Az adott játékos kameráját rácsatolja egy játékos tárgyra.
Eredeti téma:http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachCameraToObject