AddPlayerClass
Hozzáad egy skint a skinválasztóba. A skinek használhatóak, szóval az adott játékos azzal a skinnel játszhat amit õ választott.
Paraméterek: ( skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo )
Magyarázat:skin -
A skin ID-je (azonosítója) amivel a játékos spawnolni fog.Float:x - A koordináta X paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:y - A koordináta Y paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:z - A koordináta Z paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:Angle - A szög, amerre a játékos forduljon.
weapon1 - Az elsõ
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon1_ammo - Az elsõ fegyver töltényeinek száma.
weapon2 - A második
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon2_ammo - A második fegyver töltényeinek száma.
weapon3 - A harmadik
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon3_ammo - A harmadik fegyver töltényeinek száma.
Visszatérés - A választott skin választóazonosítója. (Tehát nem a skin azonosítója!!)
Megjegyzés - A berakható skinek limitje
300, tehát ha azt átléped, akkor mindig az utolsó skint fogod felülírni!
Példa a használatra:
public OnGameModeInit()
{
// A játékosok CJ skinjével vagy The Truth-éval spawnolhatnak.
AddPlayerClass(0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
AddPlayerClass(1, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
return 1;
}
Kapcsolódó függvények
Eredeti téma:
Katt