AddPlayerClassEx
Ez a függvény megegyezik az AddPlayerClass függvénnyel, kivéve hogy ez kiegészül egy \'csapat\' paraméterrel.
Paraméterek: ( teamid, skin, Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo )
Magyarázat:teamid - A csapat azonosítója, amihez a játékost szeretnéd hozzáadni.
skin -
A skin ID-je (azonosítója) amivel a játékos spawnolni fog.Float:x - A koordináta X paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:y - A koordináta Y paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:z - A koordináta Z paramétere, ahova a játékos spawnolni fog.
Float:Angle - A szög, amerre a játékos forduljon.
weapon1 - Az elsõ
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon1_ammo - Az elsõ fegyver töltényeinek száma.
weapon2 - A második
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon2_ammo - A második fegyver töltényeinek száma.
weapon3 - A harmadik
fegyver amit spawnoláskor kap a játékos.
weapon3_ammo - A harmadik fegyver töltényeinek száma.
Visszatérés - A skinválasztóban lévõ adott skin sorszáma ami létre lett hozva.
Megjegyzés - A berakható skinek limitje
300, tehát ha azt átléped, akkor mindig az utolsó skint fogod felülírni!
Példa a használatra:
public OnGameModeInit()
{
// Az emberek csak CJ skinjével spawnolhatnak a 15-ös azonosítójú csapatba.
AddPlayerClassEx(15, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 26, 36, 28, 150, 0, 0);
return 1;
}
Kapcsolódó függvények
Eredeti téma:
Katt