Szerző Téma: Sisak  (Megtekintve 874 alkalommal)

Nem elérhető YoYo

Sisak
« Dátum: 2012. április 02. - 16:13:14 »
0 Show voters
Sziasztok!
Készítettem nektek egy kisseb scriptet. Nem nagy dolog, és tudom hogy a sisakot már a 0.3c-be lehetett használni, és már a 0.3e-lessz, de hát.. :)
Na, nem is húzom tovább! Íme:
[pawn]// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~AUTOMATIKUS SISAK~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~KÉSZÍTÕ: YOYO~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ENGEDÉLY NÉLKÜL NEM SZABAD TERJESZTENI!~~~~~
#include <a_samp>
#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#pragma tabsize 0
#define SLOT 1
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
        {
            switch(GetPlayerSkin(playerid))
            {
                #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
                case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
                case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
                case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
                case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
                case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
                case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
            }
        }
    }
    else
    {
        RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
    }
    return 1;
}
stock IsABike(vehicleid)
{
    new result;
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
    return result;
}[/pawn]
Lényege: Ha felülsz egy motorra, automatikusan a fejedre dob egy sisakot :)
Használjátok egészséggel!

Sisak
« Válasz #1 Dátum: 2012. április 02. - 16:41:55 »
0 Show voters
Jó lett, biztos te csináltad?

Nem elérhető YoYo

Sisak
« Válasz #2 Dátum: 2012. április 02. - 16:44:11 »
0 Show voters
Segítettek is.. :P De én írtam teljesen egyedül, csak segítettek benne.
Tegnap délután 5-kor kezdtem el.. mostanra fejeztem be
pl: volt egy benne egy hiba, hogy felszáltál a motorra, és nem vette fel a sisakot, vagy amikro leszálsz, nem vette le..

Sisak
« Válasz #3 Dátum: 2012. április 02. - 16:48:38 »
0 Show voters
Pedig fent van pastebin.com-on 2011-es dátummal.
 http://pastebin.com/g740XBn3

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Sisak
« Válasz #4 Dátum: 2012. április 02. - 17:00:26 »
0 Show voters
Ha te írtad, kérlek, írd le, hogy ez a rész pontosan mit csinál:
switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }

Sisak
« Válasz #5 Dátum: 2012. április 02. - 17:01:37 »
0 Show voters
Vagy hogy miért van benne a dcmd....

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Sisak
« Válasz #6 Dátum: 2012. április 02. - 17:45:27 »
0 Show voters
Dcmd? lol?
#pragma tabsize 0
 ez? minek bele?
E: egyezik a 2 script :S
(koordináta is)
YoYoé:

stock IsABike(vehicleid)
{
    new result;
    new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
    return result;
}

 
a pastebines:

stock IsABike(vehicleid) //Facut de mine = ZiPPeR
{
        new result;
        new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
        return result;
}

 teljesen ugyan az.
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. - 17:47:59 írta Dead »

Nem elérhető #Nexus#

  • 1374
    • Profil megtekintése
Sisak
« Válasz #7 Dátum: 2012. április 02. - 18:20:03 »
0 Show voters
Fail :nono:

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Sisak
« Válasz #8 Dátum: 2012. április 02. - 19:03:22 »
0 Show voters
Én itt találtam meg:
http://forum.sa-mp.com/archive/index.php/t-314077.html
És mivel a script lopott, ezért jelentem a fentebb rangú kollegámnak.

Sisak
« Válasz #9 Dátum: 2012. április 02. - 19:12:38 »
0 Show voters
Én is azt használom amit régen szedtem le fórumról XDDD
 
#include <a_samp>
#define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9)
#define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
#define SLOT 1 //By default uses slot 1, change it if you need slot 1 for other thing.
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //All this made Hiddos, so credits to him :D
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    if(IsABike(GetPlayerVehicleID(playerid)))
    {
   switch(GetPlayerSkin(playerid))
   {
        #define SPAO{%0,%1,%2,%3,%4,%5} SetPlayerAttachedObject(playerid, SLOT, 18645, 2, (%0), (%1), (%2), (%3), (%4), (%5));
      case 0, 65, 74, 149, 208, 273:  SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 75.000000, 0.000000}
      case 1..6, 8, 14, 16, 22, 27, 29, 33, 41..49, 82..84, 86, 87, 119, 289: SPAO{0.070000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 77.000000, 0.000000}
      case 7, 10: SPAO{0.090000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 9: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 11..13: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 90.000000, 0.000000}
      case 15: SPAO{0.059999, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 17..21: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 23..26, 28, 30..32, 34..39, 57, 58, 98, 99, 104..118, 120..131: SPAO{0.079999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 40: SPAO{0.050000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 50, 100..103, 148, 150..189, 222: SPAO{0.070000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 51..54: SPAO{0.100000, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 55, 56, 63, 64, 66..73, 75, 76, 78..81, 133..143, 147, 190..207, 209..219, 221, 247..272, 274..288, 290..293: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 59..62: SPAO{0.079999, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 77: SPAO{0.059999, 0.019999, 0.000000, 87.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 85, 88, 89: SPAO{0.070000, 0.039999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 90..97: SPAO{0.050000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 132: SPAO{0.000000, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 144..146: SPAO{0.090000, 0.000000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 220: SPAO{0.029999, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 223, 246: SPAO{0.070000, 0.050000, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 224..245: SPAO{0.070000, 0.029999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 294: SPAO{0.070000, 0.019999, 0.000000, 91.000000, 84.000000, 0.000000}
      case 295: SPAO{0.050000, 0.019998, 0.000000, 86.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 296..298: SPAO{0.064999, 0.009999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
      case 299: SPAO{0.064998, 0.019999, 0.000000, 88.000000, 82.000000, 0.000000}
    }
}
}
else
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, SLOT);
}
return 1;
}
stock IsABike(vehicleid) //Made by me :D
{
new result;
new model = GetVehicleModel(vehicleid);
    switch(model)
    {
        case 509, 481, 510, 462, 448, 581, 522, 461, 521, 523, 463, 586, 468, 471: result = model;
        default: result = 0;
    }
return result;
}

 
 :hihi: :hihi:

Sisak
« Válasz #10 Dátum: 2012. április 02. - 19:18:03 »
0 Show voters
[gmod]Téma törölve másolás miatt.[/gmod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal