Szerző Téma: [WIP] Opcodes4SAMP  (Megtekintve 2304 alkalommal)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Dátum: 2013. április 22. - 06:28:32 »
+15 Show voters
Opcodes4SAMP
 
Mire való ez a módosítás?
Az Opcodes4SAMP (O4S) azzal a céllal jött létre, hogy a San Andreas memóriájának közvetlen módosításával új, a SAMP-ban eddig nem látott scriptelési függvénykönyvtárat építhessünk fel.
Ez konkrétan mit takar?
Mindig is álmodtál arról, hogy bekapcsolod az elmosódás effektet a SAMP-ban? Az egész mostantól egy EnableBlur(); függvényedbe kerül. Szerettél volna egyedi fegyvertulajdonságokat, egyedi idõjárás effekteket berakni? Most megteheted. Szerettél volna olyan dolgokat létrehozni, amelyeket korábban csak a CLEO modokkal lehetett? Ezt is megteheted! Az O4S célja, hogy semmi se álljon közéd és a játék közé.
Mit nem tartalmaz az O4S
Biztonsági/Technikai okokból nem lehetséges:
 
  • Az .IMG kiterjesztésû RenderWare tömörített archívumokat módosítani, mivel azok szakszerûtlen kezelése nem várt következményekkel járhat.

  • Saját memóriacímeket, opkódokat megadni. Az O4S-be került memóriacímek és opkódok tesztelve lettek és garantáltan mûködnek. A SA memóriájának korlátlan módosítása túl nagy felelõsség lenne egy átlagos szervertulajdonos számára, ezért csak elõre beprogramozott függvényekkel lehet dolgozni.

  • Szerkeszteni az O4S-t. Egy kliens oldali kiegészítõvel az ügyfélszámítógép módosítható lehetne. Ez mellett a plugin erõsen memóriahack alapú, tehát nem szeretnénk, ha a fejlesztõi csapat ellehetetlenítené a munkánkat. A játékosok védelme érdekében az O4S szigorúan closed-source, és védelmeket építünk be a módosítás elkerülésére.

  • Singleplayer NPC-ket lerakni. A hivatalos fórumokon mostanában rengeteg kiváló NPC plugint adtak ki. A Singleplayer pedek szinkronizálása nagyon körülményes, de nem lehetetlen, hogy egyszer bekerül, mint feature.


Miért jó ez nekem (szervertulajdonos)?
 
  • Rengeteg, eddig SAMP-ban nem látott, vagy csak scriptelési úton körülményesen megvalósítható függvények.

  • Teljes körû support: ha problémád van a pluginnal, a fórumon akármikor elérheted a fejlesztõket.

  • Nem használ szerver oldali memóriahackeket, tehát a plugint új SAMP verzió megjelenésével nem kell frissítened.

  • A játékosoknak nem kell különbözõ forrásokból különbözõ módosításokat letöltenie.

  • A kliens oldali mod diszkrét, a SA-val együtt indul, és nem tartalmaz közvetlenül futtatható alkalmazásokat.


Mi szükséges a program futtatásához
A kliens oldali kiegészítõ futtatásához ezek kellenek:
 
  • Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)

  • Feltelepített Visual Studio 2012 Redistributable (ha ez nem létezik a gépeden, a telepítõ felrakja neked.)

  • Legalább DirectX 9. (*)

  • v1.0 US verziójú gta_sa.exe. A késõbbi verziók nem támogatottak (x)


(+) A SAMP követelmények közt is szerepel. | (*) A GTA:SA követelmények közt is szerepel | (x) A SAMP követelmények közt részben szerepel. Bár a SAMP elméletileg támogatja az EU verziót is, mi nem. Ha más verziójú az EXE-d a telepítõ ajánlani fog egy downgradert telepítésre.
Licensz
Az O4S a CC BY-NC (NeAddEl-NeVáltoztasd) licensz alapján készül.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 22. - 17:11:21 írta krisk »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #1 Dátum: 2013. április 22. - 10:37:53 »
0 Show voters
Link vagy valami? :D

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #2 Dátum: 2013. április 22. - 10:41:48 »
0 Show voters
Jelenleg még csak dolgozunk rajta, csupán gondoltuk kirakunk egy leírást, hogy lássuk van-e érdeklõdés, no meg hogy tudjatok róla hogy ilyen is lesz :) Ezért is a WIP(Work in progress) elõtag.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 22. - 10:44:47 írta Anthony »

[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #3 Dátum: 2013. április 22. - 15:33:38 »
0 Show voters
Hõsök vagytok! Már van is egy pár szerver ötletem ehhez.
Az EnableBlur() funkció megmozgatta a fantáziám,  tehát ha ilyet lehet akkor EnableHeadShot() -ot is.  :hihi:
Sok sikert a projekthez, már nagyon várom hogy kész legyen! :)

[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #4 Dátum: 2013. április 22. - 16:01:18 »
0 Show voters
Sikert várom! :D

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #5 Dátum: 2013. április 22. - 16:13:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1366637618\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hõsök vagytok! Már van is egy pár szerver ötletem ehhez.
Az EnableBlur() funkció megmozgatta a fantáziám,  tehát ha ilyet lehet akkor EnableHeadShot() -ot is.  :hihi:
Sok sikert a projekthez, már nagyon várom hogy kész legyen! :)
 
Pontosan, a SAMP alapból letiltja a lefejezéses headshotot, de vissza lehet majd rakni.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #6 Dátum: 2013. április 22. - 16:43:39 »
0 Show voters
Erre kiváncsi leszek, már nagyon várom mi sûl ki ebbõl!  :OO  ;)

[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #7 Dátum: 2013. április 22. - 16:49:19 »
0 Show voters
Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)[/quote]
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #8 Dátum: 2013. április 22. - 17:07:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1366642159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)
 
[/quote]
A plugin természetesen át lesz fordítva Linuxra.
Én a követelményeknél a kliens oldali modulról beszéltem, mivel a Visual Studio 2012 csak WinXP-ig kompatbilis visszafelé.

[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #9 Dátum: 2013. április 22. - 17:18:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: krisk date=1366643276\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)
 
[/quote]
A plugin természetesen át lesz fordítva Linuxra.
Én a követelményeknél a kliens oldali modulról beszéltem, mivel a Visual Studio 2012 csak WinXP-ig kompatbilis visszafelé.
 
[/quote]
Köszi.Sorry, elég hülyén értelmeztem.
Amúgy lelehet majd valamivel kérni PAWN-ban,hogy a plugin fel van-e telepítve a játékosnak?

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #10 Dátum: 2013. április 22. - 17:24:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1366643903\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36438\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
Egy legalább WinXP operációs rendszerrel rendelkezõ számítógép. (+)
Szabad-e kérdeznem, hogy meglesz-e csinálva Linux-ra?
Amúgy elég komoly a project. Már várom.   :)
 
[/quote]
A plugin természetesen át lesz fordítva Linuxra.
Én a követelményeknél a kliens oldali modulról beszéltem, mivel a Visual Studio 2012 csak WinXP-ig kompatbilis visszafelé.
 
[/quote]
Köszi.Sorry, elég hülyén értelmeztem.
Amúgy lelehet majd valamivel kérni PAWN-ban,hogy a plugin fel van-e telepítve a játékosnak?
 
[/quote]
A hálózati rész még nincs teljesen kidolgozva, de biztosan lesz rá függvény.

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #11 Dátum: 2013. április 22. - 21:09:48 »
0 Show voters
Sok sikert!

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #12 Dátum: 2013. április 22. - 22:43:38 »
0 Show voters
Esetleg majd nem lehetne valami funckiót beletenni, amivel ezt az ellenõrzést ki lehetne kapcsolni? Persze saját felelõsségre. Nem szeretem ha valami így korlátozva van :D
 
Saját memóriacímeket, opkódokat megadni. Az O4S-be került memóriacímek és opkódok tesztelve lettek és garantáltan mûködnek. A SA memóriájának korlátlan módosítása túl nagy felelõsség lenne egy átlagos szervertulajdonos számára, ezért csak elõre beprogramozott függvényekkel lehet dolgozni.[/quote]
Egyébként nagyon tetszik a project. Már csak azok a dolgok fognak \"fent akadni\", amiket szinkronizálni is kéne ha valakinek bekapcsolsz vagy szerkesztesz.

Nem elérhető tonyo

  • 1335
  • Moderális Generátor
    • Profil megtekintése
[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #13 Dátum: 2013. április 23. - 11:47:11 »
0 Show voters
Amit lehet,szinkronizálni akarunk, amit nem, azt valszleg beletenni sem fogjuk (lsd. SinglePlayer NPC). Legalább is egyenlõre =/
Az ellenõrzésre szerintem majd egy függvény lesz, meg esetleg beépített funkció a pluginban is, hogy a tulaj eldönthesse, hogy csak azokat engedi fel, akiknek van kliens, vagy azokat is akiknek nincs (pl. ha csak néhány extra dolgot akar a klienssel rendelkezõk számára betenni, mint pl. a motion blur, ami ugye a szerver szempontjából semmin nem változtat, hogy van-e vagy nincs).
Próbálunk minél több hasznos dolgot betenni. Már van elég sok tervünk, hogy minél több féle szerver számára hasznos lehessen ez a plugin.

Nem elérhető Knife

[WIP] Opcodes4SAMP
« Válasz #14 Dátum: 2013. április 26. - 21:35:24 »
0 Show voters
Várom biztosan jó fog lenni, sok sikert!!!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal