Szerző Téma: Váltáskor hang  (Megtekintve 753 alkalommal)

Váltáskor hang
« Dátum: 2016. július 24. - 20:38:51 »
0 Show voters
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy tudna-e valaki segíteni abban, mikor vált a kocsi akkor adjon ki egy hangot... Próbáltam, de sajnos nem sikerült, nem tudok rájönni hogy mi lehet a baj...  :@  :wall:  :grrrrr:

Váltáskor hang
« Válasz #1 Dátum: 2016. július 25. - 01:26:23 »
+2 Show voters
Szia.
Próbáld meg ezt:
 
elozogear = 0
function gearCucc()
vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
gear = getVehicleCurrentGear(vehicle)
if (gear ~= elozogear) then
playSound(...)
end
elozogear = gear
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, gearCucc)

 
Fejből, nincs tesztelve. Valahogy így oldanám meg, persze ezen van még mit csiszolni bőven (ilyen későn már nem annyira megy a scriptelés.. :hmmm:).
Működése: Bekéri a váltót, majd összehasonlítja az előző állapottal. Ha a két állapot között eltérés van (pl az előző állapotba 1-esbe volt, de most kettesbe váltott) akkor lejátssza a hangot. Majd ezek után lementi a jelenlegi állapotot, hogy újra össze tudja hasonlítani a következő állapottal. Az onClientRendert meghívhatod amikor beszáll a karaktered a kocsiba, illetve removeolhatod kiszálláskor.
GetVehicleCurrentGear
Robika1

Váltáskor hang
« Válasz #2 Dátum: 2016. július 25. - 13:58:26 »
0 Show voters
Kis módosítással de ment, köszi ^^ :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal