Szerző Téma: Képváltás kattintásra  (Megtekintve 1351 alkalommal)

Képváltás kattintásra
« Dátum: 2017. Január 26. - 19:28:54 »
0
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogyan lehet megcsinálni, hogy egy képet csinálok dx-el és amikor megnyomom mondjuk a jobbra nyilat akkor a következő képet hozza be?

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Képváltás kattintásra
« Válasz #1 Dátum: 2017. Január 26. - 19:49:13 »
+1

    local x,y,z = guiGetScreenSize ( )
    local keyStateValue  = 0
    addEventHandler(\"onClientRender\",getRootElement(),
    function ( )
    if keyStateValue == 0 then
    dxDrawRectangle(x+50,y+45,150,150,tocolor(0,0,0,255))
    elseif keyStateValue == 1 then
    dxDrawRectangle(x+50,y+45,150,150,tocolor(255,0,255,255))
    end
    end
    )
     
    function leptet_jobbra ()
    if keyStateValue == 0 then
    keyStateValue = keyStateValue + 1
    end
    end
     
    function leptet_balra ()
    if keyStateValue == 1 then
    keyStateValue = keyStateValue - 1
    end
    end
     
    bindKey(\"arrow_r\",\"down\",leptet_jobbra)
    bindKey(\"arrow_l\",\"down\",leptet_balra)
    
« Utoljára szerkesztve: 2017. Január 26. - 19:50:17 írta Tarack »

Nem elérhető Tarack

  • 177
    • Profil megtekintése
Képváltás kattintásra
« Válasz #2 Dátum: 2017. Január 26. - 19:51:06 »
+1
a DxDrawRectangle helyére helyezd be a dxDrawImage-t a képhez. :)

Képváltás kattintásra
« Válasz #3 Dátum: 2017. Január 26. - 19:52:49 »
0
Köszönöm szépen! Nagyon sokat segítettél! :D

Képváltás kattintásra
« Válasz #4 Dátum: 2017. Január 26. - 21:16:30 »
+1
Ha csak egy képet akarsz változtatni, akkor a kép elérési útját tedd egy változóba (amit a dxDrawImage-ba használsz a kép elérési út paramétereként), és a nyíl megnyomásakor a változóba egy másik kép elérési útját tedd bele.

Képváltás kattintásra
« Válasz #5 Dátum: 2017. Január 27. - 18:24:44 »
0
Még kezdő vagyok a lua-ba egy kis segítséget tudnál adni ami alapján eltudok indulni?

Képváltás kattintásra
« Válasz #6 Dátum: 2017. Január 27. - 20:04:47 »
+2

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local image = \"kep1.png\"
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
dxDrawImage(screenWidth/2 - 300, screenHeight/2 - 200, 600, 400, image)
end)
bindKey(\"arrow_l\", \"down\", function()
image = \"kep1.png\"
end)
bindKey(\"arrow_r\", \"down\", function()
image = \"kep2.png\"
end)

 
vagy
 

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local image = 1
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
dxDrawImage(screenWidth/2 - 300, screenHeight/2 - 200, 600, 400, \"kep\" .. image .. \".png\")
end)
bindKey(\"arrow_l\", \"down\", function()
if image ~= 1 then
   image = image - 1
end
end)
bindKey(\"arrow_r\", \"down\", function()
if image ~= 2 then
   image = image + 1
end
end)

 
 

Képváltás kattintásra
« Válasz #7 Dátum: 2017. Január 28. - 15:54:01 »
0
Köszönöm, sikerült!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal