Szia.
Próbáld meg ezt:
elozogear = 0
function gearCucc()
vehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
gear = getVehicleCurrentGear(vehicle)
if (gear ~= elozogear) then
playSound(...)
end
elozogear = gear
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, gearCucc)
Fejből, nincs tesztelve. Valahogy így oldanám meg, persze ezen van még mit csiszolni bőven (ilyen későn már nem annyira megy a scriptelés.. :hmmm:).
Működése: Bekéri a váltót, majd összehasonlítja az előző állapottal. Ha a két állapot között eltérés van (pl az előző állapotba 1-esbe volt, de most kettesbe váltott) akkor lejátssza a hangot. Majd ezek után lementi a jelenlegi állapotot, hogy újra össze tudja hasonlítani a következő állapottal. Az onClientRendert meghívhatod amikor beszáll a karaktered a kocsiba, illetve removeolhatod kiszálláskor.
GetVehicleCurrentGearRobika1