Vagy, használd a Proxdetector funkciót. Én ez utóbbit ajánlanám. 

[pawn]public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   //radi = 2.0; //Trigger Radius
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
      {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Használata:ProxDetector(Float:radi,   playerid,   string[],   col1,  col2,  col3,  col4,  col5)
radi - milyen közelségben lássák
string - ezt úgygondolom nemkell mondanom.
col1-5 - Ha azt szeretnéd, hogy minél távolabb vagy, annál sötétebb szín, akkor itt szépen felsorolod az 5 különbözõ világosságú színt. Azt nemtudom, hogy 1 a legközelebbi az legyen a legvilágosabb, és az 5. meg a legsötétebb.
Remélem valamennyit tudtam segíteni. 
 -x
-x