CMD:heal(playerid, params[]){new id;if(sscanf(params, \"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /heal [id]\");if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem.\");else {SetPlayerHealth(id, 100);}return 1;}
CMD:heal( playerid, params[ ] ){ new iPlayer, s_szMess[ 40 ], pName1[ MAX_PLAYER_NAME ], pName2[ MAX_PLAYER_NAME ]; if( sscanf( params, \"u\", iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /heal <ID/Név>\" ); if( playerid == iPlayer ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Te beteg állat, magadnak nem töltheted fel az életedet!\" ); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Érvénytelen ID, te vak hinta ló, vedd fel a szemüvegedet...\" ); SetPlayerHealth( iPlayer, 100 ); GetPlayerName( iPlayer, pName1 , MAX_PLAYER_NAME ); format( s_szMess, sizeof( s_szMess ), \"Felöltötted %s(%d) nevû játékos életét!\", pName1, playerid ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, s_szMess ); GetPlayerName( playerid, pName2, MAX_PLAYER_NAME ); format( s_szMess, sizeof( s_szMess ), \"%s(%d) nevû játékos feltöltötte az életedet!\", pName2, playerid ); SendClientMessage( iPlayer, 0xFF0000AA, s_szMess ); return 1;}
CMD:heal(playerid, params[]) // maga a parancs { new id; // létrehozzuk az \"id\" változót ami a másik playert fogja jelenteni, tehát aki kapja a dolgot if(sscanf(params, \"u\",id)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /heal [id]\"); // sscanf = ha csak annyit ír be, hogy /heal akkor kiírjuk neki a használatot (u = id vagy névrészlet) if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem.\"); // ha az id egyenlõ a playeridvel (parancsot aki beírja) akkor küldünk egy üzenetet else { // ha minden rendben SetPlayerHealth(id, 100); // átállítjuk az \"id\" azaz a másik játékos életét } // lezárás return 1; // visszatérés } // lezárás