Szerző Téma: public OnVehicleMod( playerid, vehicleid, componentid )  (Megtekintve 1296 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
public OnVehicleMod( playerid, vehicleid, componentid )
« Dátum: 2011. Január 28. - 21:38:31 »
0 Show voters
OnVehicleMod
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos tuningot tett a kocsira ( a tuningolóban ).
Paraméterek:
 
( playerid, vehicleid, componentid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki tuningot rakott a kocsira.
vehicleid      - Annak a jármûnek az azonosítója, amire a játékos ( playerid ) tuningot rakott.
componentid    - Az a tuning, amit a játékos rárakott a kocsira.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnVehicleMod(playerid,vehicleid,componentid)
{
    printf(\"A(z) %d azonosítójú jármû tuningolva lett %s által a(z) %d azonosítójú tuninggal.\",vehicleid,pName(playerid),componentid);
    if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
    {
        BanEx(playerid, \"Tuning Csalás\");
    }
    return 1;
}

 


stock BanEx(playerid, reason[])
{
    new banstring[128];
    format(banstring, 128, \"%s ki lett tiltva a szerver által. Indok: %s\", pName(playerid), reason);
    SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, banstring);
}
stock pName(playerid)
{
    new name[24];
    GetPlayerName(playerid, name, 24);
    return name;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnVehicleRespray: Akkor hívódik meg, mikor a játékos lefestette a kocsit.
OnVehiclePaintjob: Akkor hívódik meg, mikor a játékos festõmunkát rakott a kocsira.
Kapcsolódó függvények:
AddVehicleComponent: Tuningot tesz a kocsira.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleMod
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 28. - 21:58:40 írta StaR »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal