OnVehicleMod
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos tuningot tett a kocsira ( a tuningolóban ).
Paraméterek: ( playerid, vehicleid, componentid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki tuningot rakott a kocsira.
vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója, amire a játékos (
playerid ) tuningot rakott.
componentid - Az a tuning, amit a játékos rárakott a kocsira.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnVehicleMod(playerid,vehicleid,componentid)
{
printf(\"A(z) %d azonosítójú jármû tuningolva lett %s által a(z) %d azonosítójú tuninggal.\",vehicleid,pName(playerid),componentid);
if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
{
BanEx(playerid, \"Tuning Csalás\");
}
return 1;
}
stock BanEx(playerid, reason[])
{
new banstring[128];
format(banstring, 128, \"%s ki lett tiltva a szerver által. Indok: %s\", pName(playerid), reason);
SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, banstring);
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
return name;
}
Kapcsolódó eljárások
OnVehicleRespray: Akkor hívódik meg, mikor a játékos lefestette a kocsit.
OnVehiclePaintjob: Akkor hívódik meg, mikor a játékos festõmunkát rakott a kocsira.
Kapcsolódó függvények:
AddVehicleComponent: Tuningot tesz a kocsira.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleMod