OnPlayerTakeDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha valaki megsérül. Meglövök, vagy ha egyszerûen magasról leesik.
Paraméterek: ( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült.
issuerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megsérült a játékos. Ha leesett valahonnan, akkor INVALID_PLAYER_ID. ( 65535 )
Float:amount - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült.
weaponid - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az
OnPlayerDeath-nál a
reason.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa: Egy lövéstõl meghalsz!
[pawn]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
[/pawn]
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage