GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Eljárások ( Callbackok ) => A témát indította: kurta999 - 2011. szeptember 19. - 06:54:10

Cím: public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
Írta: kurta999 - 2011. szeptember 19. - 06:54:10
OnPlayerTakeDamage
Ez az eljárás akkor hívódik meg, ha valaki megsérül. Meglövök, vagy ha egyszerûen magasról leesik.
Paraméterek:
 
( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megsérült.
issuerid      - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megsérült a játékos. Ha leesett valahonnan, akkor INVALID_PLAYER_ID. ( 65535 )
Float:amount         - Az élet + páncél értéke egyben, amennyit sérült.
weaponid        - A fegyver azonosítója ( vagy a sérülés oka ), ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál a reason.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
Egy lövéstõl meghalsz!
[pawn]
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
}
[/pawn]
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage
Cím: public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 19. - 14:29:47
Szép lett? NO!
Amúgy tök jó  8)
Cím: public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
Írta: Zsolesszka - 2011. szeptember 20. - 09:48:51
Idézetet írta: kurta999 date=1316408050\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11618\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
weaponid        - A fegyver azonosítója, ami által megsérült. Ez ugyanúgy mûködik, mint az OnPlayerDeath-nál.
 
Ezt nem tejesen értem OnPlayerDeath-nél nincs weaponid paraméter akkor hogy mûködhet ugyanúgy?
Cím: public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
Írta: kurta999 - 2011. szeptember 20. - 15:05:40
Kösz, hogy szóltál!
Javítva.
Cím: public OnPlayerTakeDamage( playerid, issuerid, Float:amount, weaponid )
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. szeptember 28. - 22:11:44
NPC-nél nem reagált ,de lehet ,hogy a visszatérés miatt? (lehet elrontottam)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 28. - 22:17:26 )

Nem, nem az volt a baj, NPC-nél nem mükszik :( :/