Szerző Téma: public OnPlayerEnterVehicle ( playerid, vehicleid, ispassenger )  (Megtekintve 1875 alkalommal)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid, vehicleid, ispassenger )
« Dátum: 2011. Január 27. - 19:48:02 »
0 Show voters
OnPlayerEnterVehicle
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos beszeretne szállni a jármûben, azaz még nem ült be.
Paraméterek:
 
( playerid, vehicleid, ispassenger )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek beszeretne ülni a jámûbe.
vehicleid      - Annak a jármûnek az azonosítója, amibe a játékos ( playerid ) bekíván ülni.
ispassenger - Azt jelöli, hogy a játékos vezetõként ( 0 ), vagy utasként ( 1 ) ült-e be.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerEnterVehicle ( playerid, vehicleid, ispassenger )
{
    if ( ispassanger == 1 )
    {
        new string [ 64 ];
        format ( string, 64 , \"Te beültél a %d azonosítójú jármûbe utasként.\" , vehicleid, ispassenger );
        SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
        return 1;
    } else {
        new string [ 64 ];
        format ( string, 64 , \"Te beültél a %d azonosítójú jármûbe vezetõként.\" , vehicleid, ispassenger );
        SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
        return 1;
    }
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerExitVehicle: Akkor hívódik meg, mikor a játékos ki akar szállni a jármûbõl.
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Kapcsolódó függvények:
PutPlayerInVehicle: Játékos elhelyezése egy adott jármûben.
GetPlayerVehicleSeat: Játékos ülõhelyének lekérdezése.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterVehicle
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 27. - 20:07:25 írta IceMan. »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal