OnPlayerEnterVehicle
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos beszeretne szállni a jármûben, azaz még
nem ült be.
Paraméterek: ( playerid, vehicleid, ispassenger )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek beszeretne ülni a jámûbe.
vehicleid - Annak a jármûnek az azonosítója, amibe a játékos (
playerid ) bekíván ülni.
ispassenger - Azt jelöli, hogy a játékos vezetõként (
0 ), vagy utasként (
1 ) ült-e be.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
public OnPlayerEnterVehicle ( playerid, vehicleid, ispassenger )
{
if ( ispassanger == 1 )
{
new string [ 64 ];
format ( string, 64 , \"Te beültél a %d azonosítójú jármûbe utasként.\" , vehicleid, ispassenger );
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
return 1;
} else {
new string [ 64 ];
format ( string, 64 , \"Te beültél a %d azonosítójú jármûbe vezetõként.\" , vehicleid, ispassenger );
SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
return 1;
}
}
Kapcsolódó eljárások
OnPlayerExitVehicle: Akkor hívódik meg, mikor a játékos ki akar szállni a jármûbõl.
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az
állapota.
Kapcsolódó függvények:
PutPlayerInVehicle: Játékos elhelyezése egy adott jármûben.
GetPlayerVehicleSeat: Játékos ülõhelyének lekérdezése.
Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterVehicle