Szerző Téma: public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid )  (Megtekintve 1640 alkalommal)

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEnterCheckpoint( playerid )
« Dátum: 2011. Január 28. - 21:49:04 »
0 Show voters
OnPlayerEnterCheckpoint
Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos belép az ellenõrzõpontba.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid        - Annak a játékosnak az azonosítója, aki belépett az ellenõrzõpontba.
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    CreateVehicle(520, 1982.6150, -221.0145, -0.2432, 82.2873, -1, -1, 60000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerLeaveCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép az ellenõrzõpontból.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos belép a verseny ellenõrzõpontba.
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Akkor hívódik meg, mikor a játékos kilép a verseny ellenõrzõpontból.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerCheckpoint: Létrehoz egy ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi ellenõrzõpontját.
IsPlayerInCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e az ellenõrzõpontban.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehoz egy verseny ellenõrzõpontot a játékosnak.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Törli a játékos jelenlegi verseny ellenõrzõpontját.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Lekérdezi, hogy a játékos benne van-e a verseny ellenõrzõpontban.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEnterCheckpoint

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal