OnPlayerCommandText
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy játékos beír egy parancsot a kliens chatbe, például
/help.
Paraméterek: ( playerid, cmtext[ ] )
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki végrehajtotta a parancsot.
cmdtext - Az a parancs, ami végrehajtásra került( a \'per\' jellel együtt ).
Visszatérés Ha ebben az eljárásban a visszatérési érték
0, akkor továbbküldi egy másik szkriptbe a kérelmet, vagy megjeleníti a \'SERVER: Unknown command.\' üzenetet, ha nincs a kérelemnem megfelelõ szkript.
Példa:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( !strcmp( cmdtext, \"/help\", true ) ) {
SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, \"SZERVER: Ez a /help parancs!\" );
return 1;
/* Az \'1\'-es visszatérési érték közli a szerverrel, hogy a parancs
sikeresen végre lett hajtva. Ha igaz értékkel térsz vissza itt,
akkor nem fogsz \'SERVER: Unknown Command.\' üzeneteket kapni,
és minden hibalehetõség figyelmen kívül lesz hagyva.
*/
}
return 0;
/* A \'0\'-s visszatérési érték közli a szerverrel, hogy a parancs
sikertelenül lett végrehajtva, és továbbküldi a többi szkriptbe.
Ha egyáltalán nincs sikeres végrehajtás, akkor fogod a
\'SERVER: Unkown Command.\' hibaüzenetet kapni.
*/
}
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerText: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy játékos üzenetet küld a chaten keresztül.
OnRconCommand: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy rcon parancs kerül végrehajtásra.
Kapcsolódó függvények:
SendRconCommand: Ez a függvény egy RCON parancsot hajt végre a szkripten keresztül.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText