GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Eljárások ( Callbackok ) => A témát indította: ZeRo - 2011. január 17. - 20:28:40

Cím: public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] )
Írta: ZeRo - 2011. január 17. - 20:28:40
OnPlayerCommandText
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy játékos beír egy parancsot a kliens chatbe, például /help.
Paraméterek:
 
( playerid, cmtext[  ] )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki végrehajtotta a parancsot.
cmdtext - Az a parancs, ami végrehajtásra került( a \'per\' jellel együtt ).
Visszatérés Ha ebben az eljárásban a visszatérési érték 0, akkor továbbküldi egy másik szkriptbe a kérelmet, vagy megjeleníti a \'SERVER: Unknown command.\' üzenetet, ha nincs a kérelemnem megfelelõ szkript.
Példa:
 

public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( !strcmp( cmdtext, \"/help\", true ) ) {
        SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, \"SZERVER: Ez a /help parancs!\" );
        return 1;
        /* Az \'1\'-es visszatérési érték közli a szerverrel, hogy a parancs
        sikeresen végre lett hajtva. Ha igaz értékkel térsz vissza itt,
        akkor nem fogsz \'SERVER: Unknown Command.\' üzeneteket kapni,
        és minden hibalehetõség figyelmen kívül lesz hagyva.
        */
    }
    return 0;
/* A \'0\'-s visszatérési érték közli a szerverrel, hogy a parancs
sikertelenül lett végrehajtva, és továbbküldi a többi szkriptbe.
Ha egyáltalán nincs sikeres végrehajtás, akkor fogod a
\'SERVER: Unkown Command.\' hibaüzenetet kapni.
*/
}

 
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerText (http://sampforum.hu/index.php?topic=9458.0): Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy játékos üzenetet küld a chaten keresztül.
OnRconCommand (#post_): Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor egy rcon parancs kerül végrehajtásra.
Kapcsolódó függvények:
SendRconCommand (#post_): Ez a függvény egy RCON parancsot hajt végre a szkripten keresztül.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText