Szerző Téma: public OnPlayerEditObject  (Megtekintve 2412 alkalommal)

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEditObject
« Dátum: 2012. március 10. - 23:16:50 »
0 Show voters
OnPlayerEditObject
Ez az eljárás akkor hívódik meg ha egy játékos szerkeszt egy objectumot


Szerkesztési módok:
 
#define EDIT_RESPONSE_CANCEL      0 //Amikor a játékos megszakítja a szerkesztést ESC lenyomásával
#define EDIT_RESPONSE_FINAL      1 //Amikor egy játékos elmenti az objectet
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE      2 //Amikor a játékos elmozdítja/elforgatja az objectet de folytatja a szerkesztést

 
Paraméterek:
 
(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)

 


  • playerid   A játékos aki eddig szerkesztett


  • playerobject   0 ha globális object, 1 ha csak a játékos látja


  • objectid   A szerkesztett object azonosítója


  • response   0 ha megszakította a szerkesztést (ESC), 1 ha elmentette


  • Float:fX      Az object új pozíciója az X tengelyen


  • Float:fY      Az object új pozíciója az Y tengelyen


  • Float:fZ      Az object új pozíciója az Z tengelyen


  • Float:fRotX   Az object döntöttsége az X tengelyen


  • Float:fRotY   Az object döntöttsége az Y tengelyen


  • Float:fRotZ   Az object döntöttsége az Z tengelyen


  • Visszatérés   Az eljárás nem kezel visszatéréseket


Megjegyzés: Az eljárás a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Példa:
 
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
    if(response)
    {
        if(!playerobject)
        {
            //update the object for the server
            SetObjectPos(objectid, fX, fY, fZ);
            SetObjectRot(objectid, fRotX, fRotY, fRotZ);
        }
        else
        {
            //update the object for the player
            SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, fX, fY, fZ);
            SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, fRotX, fRotY, fRotZ);
        }
    }
    else
    {
        //insert your code here to reset the object for playerid.
    }
}

 
Figyelem: Ha a játékos megszakítja a szerkesztést a módosításokat vissza kell állítani!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEditObject
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 11. - 00:27:46 írta ChuckNorris »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEditObject
« Válasz #1 Dátum: 2012. március 10. - 23:25:34 »
0 Show voters
Bocs, de ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos szerkeszti az objectot.
Tehát nemcsak akkor, amikor befejezi.
 

#define EDIT_RESPONSE_CANCEL      0
#define EDIT_RESPONSE_FINAL      1
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE      2

 
Tehát ha befejezi, vagy frissíti. (A frissítésre azt értem, amikor mozgassa/forgassa valamelyik tengelyen)
Érdekes, a wiki-n se a legjobban van fordítva.

public OnPlayerEditObject
« Válasz #2 Dátum: 2012. március 10. - 23:31:42 »
0 Show voters
Kicsit beleszerkesztettem
a EDIT_RESPONSE_FINAL mit is takar?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEditObject
« Válasz #3 Dátum: 2012. március 10. - 23:32:40 »
0 Show voters
Szerintem az, amikor rámegy a Save gombra.

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
public OnPlayerEditObject
« Válasz #4 Dátum: 2012. március 10. - 23:34:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1331418334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18287\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bocs, de ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos szerkeszti az objectot.
Tehát nemcsak akkor, amikor befejezi.
 

#define EDIT_RESPONSE_CANCEL      0
#define EDIT_RESPONSE_FINAL      1
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE      2

 
Tehát ha befejezi, vagy frissíti. (A frissítésre azt értem, amikor mozgassa/forgassa valamelyik tengelyen)
Érdekes, a wiki-n se a legjobban van fordítva.
 
Igaz, köszönöm.
 

Kicsit beleszerkesztettem
a EDIT_RESPONSE_FINAL mit is takar?
 
[/quote]
EDIT_RESPONSE_CANCEL - Amikor a játékos megszakítja a szerkesztést ESC lenyomásával
EDIT_RESPONSE_FINAL - Amikor egy játékos elmenti az objectet
EDIT_RESPONSE_UPDATE - amikor a játékos elmozdítja/elforgatja az objectet de folytatja a szerkesztést
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 10. - 23:36:26 írta DaVe »

public OnPlayerEditObject
« Válasz #5 Dátum: 2012. március 11. - 00:28:24 »
0 Show voters
Beleírtam

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal