OnPlayerEditObject
Ez az eljárás akkor hívódik meg ha egy játékos szerkeszt egy objectumot
Szerkesztési módok:
#define EDIT_RESPONSE_CANCEL 0 //Amikor a játékos megszakítja a szerkesztést ESC lenyomásával
#define EDIT_RESPONSE_FINAL 1 //Amikor egy játékos elmenti az objectet
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE 2 //Amikor a játékos elmozdítja/elforgatja az objectet de folytatja a szerkesztést
Paraméterek:
(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
playerid A játékos aki eddig szerkesztett
playerobject 0 ha globális object, 1 ha csak a játékos látja
objectid A szerkesztett object azonosítója
response 0 ha megszakította a szerkesztést (ESC), 1 ha elmentette
Float:fX Az object új pozíciója az X tengelyen
Float:fY Az object új pozíciója az Y tengelyen
Float:fZ Az object új pozíciója az Z tengelyen
Float:fRotX Az object döntöttsége az X tengelyen
Float:fRotY Az object döntöttsége az Y tengelyen
Float:fRotZ Az object döntöttsége az Z tengelyen
Visszatérés Az eljárás nem kezel visszatéréseket
Megjegyzés: Az eljárás a 0.3e verzióban került hozzáadásra így elõbbi verziókban nem fog mûködni!
Példa:
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(response)
{
if(!playerobject)
{
//update the object for the server
SetObjectPos(objectid, fX, fY, fZ);
SetObjectRot(objectid, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
else
{
//update the object for the player
SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, fX, fY, fZ);
SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
}
else
{
//insert your code here to reset the object for playerid.
}
}
Figyelem: Ha a játékos megszakítja a szerkesztést a módosításokat vissza kell állítani!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerEditObject
Bocs, de ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos szerkeszti az objectot.
Tehát nemcsak akkor, amikor befejezi.
#define EDIT_RESPONSE_CANCEL 0
#define EDIT_RESPONSE_FINAL 1
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE 2
Tehát ha befejezi, vagy frissíti. (A frissítésre azt értem, amikor mozgassa/forgassa valamelyik tengelyen)
Érdekes, a wiki-n se a legjobban van fordítva.
Bocs, de ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos szerkeszti az objectot.
Tehát nemcsak akkor, amikor befejezi.
#define EDIT_RESPONSE_CANCEL 0
#define EDIT_RESPONSE_FINAL 1
#define EDIT_RESPONSE_UPDATE 2
Tehát ha befejezi, vagy frissíti. (A frissítésre azt értem, amikor mozgassa/forgassa valamelyik tengelyen)
Érdekes, a wiki-n se a legjobban van fordítva.
Igaz, köszönöm.
Kicsit beleszerkesztettem
a EDIT_RESPONSE_FINAL mit is takar?
[/quote]
EDIT_RESPONSE_CANCEL - Amikor a játékos megszakítja a szerkesztést ESC lenyomásával
EDIT_RESPONSE_FINAL - Amikor egy játékos elmenti az objectet
EDIT_RESPONSE_UPDATE - amikor a játékos elmozdítja/elforgatja az objectet de folytatja a szerkesztést