Szerző Téma: Gamemode és map név átírás  (Megtekintve 1518 alkalommal)

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Dátum: 2014. Április 17. - 12:53:56 »
0 Show voters
Sziasztok.
Egy olyan kis egyszerû scriptet szeretnék kérni, amibe beleírhatom hogy mi legyen a gamemode és a map neve.
Próbáltam megírni, de még nem nagyon értem a LUA nyelvet így nem mûködött.
Köszönöm elõre is a segítséget.

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #2 Dátum: 2014. Április 17. - 20:29:11 »
0 Show voters
Tehát a lua fájlba beírom így:
 
bool setMapName ( string mapName )
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() setMapName(\"Rally Map\") end)
bool setGameType ( string gameType )
setGameType ( \"[HUN]Rally\" )

 
És ehhez jön egy meta fájl:
 
<meta>
    <info author=\"AsdAsd\" version=\"1.0\" type=\"script\"/>
<script src=\"script.lua\" type=\"client\" />
</meta>

 
Bocs, még nem rég kezdtem ezt tanulni és szinte semmit sem tudok  :confused:

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #3 Dátum: 2014. Április 17. - 22:01:35 »
+1 Show voters
script.lua:
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)

 
meta.xml:
 
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>

 
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #4 Dátum: 2014. Április 17. - 23:07:41 »
0 Show voters
Így már világos.
Köszönöm szépen! :)

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #5 Dátum: 2014. Április 17. - 12:53:56 »
0 Show voters
Sziasztok.
Egy olyan kis egyszerû scriptet szeretnék kérni, amibe beleírhatom hogy mi legyen a gamemode és a map neve.
Próbáltam megírni, de még nem nagyon értem a LUA nyelvet így nem mûködött.
Köszönöm elõre is a segítséget.

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #7 Dátum: 2014. Április 17. - 20:29:11 »
0 Show voters
Tehát a lua fájlba beírom így:
 
bool setMapName ( string mapName )
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() setMapName(\"Rally Map\") end)
bool setGameType ( string gameType )
setGameType ( \"[HUN]Rally\" )

 
És ehhez jön egy meta fájl:
 
<meta>
    <info author=\"AsdAsd\" version=\"1.0\" type=\"script\"/>
<script src=\"script.lua\" type=\"client\" />
</meta>

 
Bocs, még nem rég kezdtem ezt tanulni és szinte semmit sem tudok  :confused:

Nem elérhető Light557

  • 836
  • _@_/
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #8 Dátum: 2014. Április 17. - 22:01:35 »
0 Show voters
script.lua:
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)

 
meta.xml:
 
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>

 
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Gamemode és map név átírás
« Válasz #9 Dátum: 2014. Április 17. - 23:07:41 »
0 Show voters
Így már világos.
Köszönöm szépen! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal