-
Sziasztok.
Egy olyan kis egyszerû scriptet szeretnék kérni, amibe beleírhatom hogy mi legyen a gamemode és a map neve.
Próbáltam megírni, de még nem nagyon értem a LUA nyelvet így nem mûködött.
Köszönöm elõre is a segítséget.
-
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetMapName
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetGameType
-
Tehát a lua fájlba beírom így:
bool setMapName ( string mapName )
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() setMapName(\"Rally Map\") end)
bool setGameType ( string gameType )
setGameType ( \"[HUN]Rally\" )
És ehhez jön egy meta fájl:
<meta>
<info author=\"AsdAsd\" version=\"1.0\" type=\"script\"/>
<script src=\"script.lua\" type=\"client\" />
</meta>
Bocs, még nem rég kezdtem ezt tanulni és szinte semmit sem tudok :confused:
-
script.lua:
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)
meta.xml:
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.
-
Így már világos.
Köszönöm szépen! :)
-
Sziasztok.
Egy olyan kis egyszerû scriptet szeretnék kérni, amibe beleírhatom hogy mi legyen a gamemode és a map neve.
Próbáltam megírni, de még nem nagyon értem a LUA nyelvet így nem mûködött.
Köszönöm elõre is a segítséget.
-
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetMapName
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetGameType
-
Tehát a lua fájlba beírom így:
bool setMapName ( string mapName )
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function() setMapName(\"Rally Map\") end)
bool setGameType ( string gameType )
setGameType ( \"[HUN]Rally\" )
És ehhez jön egy meta fájl:
<meta>
<info author=\"AsdAsd\" version=\"1.0\" type=\"script\"/>
<script src=\"script.lua\" type=\"client\" />
</meta>
Bocs, még nem rég kezdtem ezt tanulni és szinte semmit sem tudok :confused:
-
script.lua:
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(),
function ()
setMapName(\"Rally Map\")
setGameType(\"[HUN]Rally\")
end
)
meta.xml:
<meta>
<script src=\"script.lua\" type=\"server\" />
</meta>
Azért \"server\" a lua fájl típusa, mivel a fenti kódrészlet kizárólag szerver oldali funkciókat tartalmaz.
Szerver oldali funkciókat csak szerver oldali fájlba, kliens oldali funkciókat csak kliens oldali fájlba pakolhatsz.
Ha megnézed a két linkelt funkció wiki oldalát látni fogod a \"Server-only function\" feliratot.
-
Így már világos.
Köszönöm szépen! :)