Hello mindenki
Azlenne a kérdésem, hogy hogyan tudom removel-olni a bemodolt shadereket egy rövid funkciósorral?
myShader = dxCreateShader(\'shader.fx\', 0, 0, true)
theTexture = dxCreateTexture(\'valamiize.jpg\')
dxSetShaderValue(myShader, \'Texture\', theTexture) -- \'Texture\': shader.fx-ből
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'carlot*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'*traingravel*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'tarmacplain_bank\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'laroad_offroad*\')
... stb (ebből sok van nagyon)
És, egy funkcióval kéne removeolni az összeset (csak hogyan?)
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'*\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'**\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'tarmacplain_bank\')
Próbálgattam a fentebbi példákkal, de nem működött.
Előre is köszi a válaszokat
Megjegyzés: Azért írtam ide, mert az MTA wikivel nem jutottam sokra.