GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Archívum => A témát indította: Robika1 - 2015. december 03. - 20:40:02

Cím: engineRemoveShaderFromWorldTexture
Írta: Robika1 - 2015. december 03. - 20:40:02
Hello mindenki :D
Azlenne a kérdésem, hogy hogyan tudom removel-olni a bemodolt shadereket egy rövid funkciósorral?
 
myShader = dxCreateShader(\'shader.fx\', 0, 0, true)
theTexture = dxCreateTexture(\'valamiize.jpg\')
dxSetShaderValue(myShader, \'Texture\', theTexture) -- \'Texture\': shader.fx-ből
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'carlot*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'*traingravel*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'tarmacplain_bank\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'laroad_offroad*\')
... stb (ebből sok van nagyon)

 
És, egy funkcióval kéne removeolni az összeset (csak hogyan?)
 
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'*\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'**\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'tarmacplain_bank\')

 
Próbálgattam a fentebbi példákkal, de nem működött.
Előre is köszi a válaszokat :)
Megjegyzés: Azért írtam ide, mert az MTA wikivel nem jutottam sokra.
Cím: engineRemoveShaderFromWorldTexture
Írta: Xenius - 2015. december 04. - 14:00:23
destroyElement(myShader)
oop: myShader:destroy()
Cím: engineRemoveShaderFromWorldTexture
Írta: Robika1 - 2015. december 06. - 21:04:53
Köszönöm szépen a segítséget, működik ;D