Szerző Téma: engineRemoveShaderFromWorldTexture  (Megtekintve 1162 alkalommal)

engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Dátum: 2015. december 03. - 20:40:02 »
0 Show voters
Hello mindenki :D
Azlenne a kérdésem, hogy hogyan tudom removel-olni a bemodolt shadereket egy rövid funkciósorral?
 
myShader = dxCreateShader(\'shader.fx\', 0, 0, true)
theTexture = dxCreateTexture(\'valamiize.jpg\')
dxSetShaderValue(myShader, \'Texture\', theTexture) -- \'Texture\': shader.fx-ből
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'carlot*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'*traingravel*\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'tarmacplain_bank\')
engineApplyShaderToWorldTexture(myShader, \'laroad_offroad*\')
... stb (ebből sok van nagyon)

 
És, egy funkcióval kéne removeolni az összeset (csak hogyan?)
 
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'*\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'**\')
engineRemoveShaderFromWorldTexture(myShader, \'Texture\', \'tarmacplain_bank\')

 
Próbálgattam a fentebbi példákkal, de nem működött.
Előre is köszi a válaszokat :)
Megjegyzés: Azért írtam ide, mert az MTA wikivel nem jutottam sokra.

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Válasz #1 Dátum: 2015. december 04. - 14:00:23 »
0 Show voters
destroyElement(myShader)
oop: myShader:destroy()

engineRemoveShaderFromWorldTexture
« Válasz #2 Dátum: 2015. december 06. - 21:04:53 »
0 Show voters
Köszönöm szépen a segítséget, működik ;D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal