Az a baj vele, hogy ugye akkor triggerelődik ez a funkció, ha belépsz a markerbe. De így amikor lefut, mindenképpen a markerben vagy, tehát a \"not isElementWithinMarker(asdasd) \" nem fog lefutni. egyszerűbb lenne úgy csinálni, hogy a marker alpa értékét állítod, és csak akkor fusson le, ha az alpha érték nagyobb 0-nál, azaz senki más nincs benne:
addEventHandler(\"onMarkerHit\", tuningMarker, function(player)
if getElementAlpha(tuningMarker) > 0 then
triggerClientEvent(stbstb)
setElementAlpha(tuningMarker, 0)
else
outputChatBox(\"má csináljákvaze\")
end
end)
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", tuningMarker, function(player)
if getElementAlpha(tuningMarker) <= 0 --ha egyenlő nullával amikor kijössz a markerből....
setElementAlpha(tuningMarker, 255) --akkor állítsa vissza az értéket
end
end)
Ezen kívül setElementDatázz egy értéket annak a játékosnak, akinek triggerelődik a tuning, mert így amikor bemegy egy másik mellé, is kijön, akkor is visszaállítja a markert eredetibe.