Bocsesz, elírtam.. nem kliens oldalon, hanem szerver.
Nos, jelenleg így van, de nem tudom, hogy működik-e:
addEventHandler(\"onMarkerHit\", tuningMarker1,
function(element)
if getElementType(element) == \"player\" then
if not isElementWithinMarker(element, tuningMarker1) then
triggerClientEvent(\"showTuningGarage\", element)
destroyElement(tuningMarker1)
end
end
end
)
addEvent(\"showMarker\", true)
function showMarker()
tuningMarker1 = createMarker(-1708.7514648438, 10.150671005249, 3.25905585289 - 2, \"cylinder\", 5, 100, 100, 175, 100)
end
addEventHandler(\"showMarker\", getRootElement(), showMarker)
Az a baj vele, hogy ugye akkor triggerelődik ez a funkció, ha belépsz a markerbe. De így amikor lefut, mindenképpen a markerben vagy, tehát a \"not isElementWithinMarker(asdasd) \" nem fog lefutni. egyszerűbb lenne úgy csinálni, hogy a marker alpa értékét állítod, és csak akkor fusson le, ha az alpha érték nagyobb 0-nál, azaz senki más nincs benne:
addEventHandler(\"onMarkerHit\", tuningMarker, function(player)
if getElementAlpha(tuningMarker) > 0 then
triggerClientEvent(stbstb)
setElementAlpha(tuningMarker, 0)
else
outputChatBox(\"má csináljákvaze\")
end
end)
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", tuningMarker, function(player)
if getElementAlpha(tuningMarker) <= 0 --ha egyenlő nullával amikor kijössz a markerből....
setElementAlpha(tuningMarker, 255) --akkor állítsa vissza az értéket
end
end)
Ezen kívül setElementDatázz egy értéket annak a játékosnak, akinek triggerelődik a tuning, mert így amikor bemegy egy másik mellé, is kijön, akkor is visszaállítja a markert eredetibe.