Véletlen lenne a hasonlóság? Az, hogy hirtelen az összes olyan dolog megtalálható nálatok (egy darabbal sem több), amely a SeeMTA-n is, ráadásul pontosan ugyan úgy kivitelezve? Lehet, hogy a facebook oldalatokról töröltétek az összes olyan hozzászólást, ami megemlítette, hogy a szerveretek 95 százalékát szó szerint loptátok, de itt nem fog menni...Sajnos az utóbbi hónapokban több biztonsági \"incidensünk\" is volt, esetleg véletlen lenne, hogy nem sokkal később két szerver is közel \"nyitásra kész\", melyek megszólalásig hasonlítanak a SeeMTA-ra? Nem hiszek a véletlenekben, és a naplófájlok sem.Egy fórum moderátort megkérnék, hogy ezt és a jövőben nyíló összes szervert amely a mi kódunkat használja tiltsa ki a fórumról, mivel senkinek nem adtunk engedélyt a szerver forráskódjának felhasználására.Köszi.
Rakd egymás mellé a két képet kinagyítva és meglátod, hogy pixelre pontosan ugyan az a kettő.
MTA 1.5-ben bejött a CEF, de a régi DirectX funkciókból semmit sem távolítottak el. Ami ment 1.4-ben az megy 1.5-ben is.
A dizájn bár tény, hogy hasonlít, a GTA V-t vettük alapul egy, a neten bárhol megtalálható UI kit-tel.
Oké, elfogadom hogy az egyik talán CEF-es a másik dx-es. Azt is elfogadom, hogy pixel pontosságra ugyan az (lista elemei is, meg maga a felszerelés ikon), de azt hogyan magyarázod meg, hogy a kamera állása mind a két járműnél megegyezően ugyan olyan szögben van (camera pos, look at pos)?
A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^
A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^ http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 [/quote]Akkor ezt használja a SeeMTA is? :O#mysterysolvedornot
A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^ http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 [/quote]Akkor ezt használja a SeeMTA is? :O#mysterysolvedornot [/quote]Szerencsére nem tudom, hogy mit használnak és mit nem, de nem is akarom.