Szerző Téma: theMTA  (Megtekintve 3900 alkalommal)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
theMTA
« Válasz #15 Dátum: 2015. Október 16. - 15:46:32 »
+1
Idézetet írta: theMTA date=1445002566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

A getVehicleComponentPosition a jármű középpontjától és az adott komponens közötti mért távolságot adja vissza (ezeknek az értéke (x, y, z) kb -10 és 10 közé eshet), vagy a világ szerinti pozíciót (ami a jármű és a komponens pozíciójának az összege), de ez még nem adja ugyan úgy vissza azt a szöget, mint ahogy azt látjuk a két képen (gondolok itt a camera posra és a look at posra) ^^
 
http://forum.multitheftauto.com/viewtopic.php?f=91&t=43581 ;)
 
[/quote]
Akkor ezt használja a SeeMTA is? :O
#mysterysolvedornot
 
[/quote]
Szerencsére nem tudom, hogy mit használnak és mit nem, de nem is akarom. :)
 
[/quote]
Amúgy nem akartam szólni, hogy az általad küldött témában a kód az elforgatja a kamerát egy adott pozíció szerint. Aztán először is kezdjük ott, hogy a kódban a szög alapból nem egyezik a képen látható módon, illetve az, hogy pont ugyan olyan szögben eltaláld azt, mint ahogyan az a SeeMTAnak van, ahhoz már kurva nagy véletlen/tehetség kell (ami, ahogy látom ez neked sikerült is). Próbálod elsumákolni a dolgokat, csak az a gond, hogy nem tudsz a saját szavaid mellett érvelni: azt mondod hogy CEF-el van megoldva, még ha igaz is, akkor a képernyő szerinti pozíciót pixel pontosságúra ugyan úgy eltaláltad mint ahogyan az a SeeMTAnál van DX-el megoldva. Mikor megkérdőjelezték, honnét is van a kinézet Te csak rávágtad azt hogy egy kitben volt, viszont hogy hol található ez a kit azt már nem tudtad megmondani. Miután Én megkérdőjeleztem, hogy a kamera pozíció mi alapján van Te benyögted azt a választ, hogy az alap natív funkcióval van, miután Én ezt meghazudtoltam Te megint csak idebasztál valami olyan kódot, aminek semmi köze sincs a képen látható dologhoz (egyedül az adott pont előtti koordináta kiszámolása). Nem szeretem azt, ha az ember gerinctelen, ellopja mások munkáját amivel megszenvedett és utána más ember szemébe hazudik is, csak hogy neki nagy legyen az eFasz.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Október 16. - 15:49:37 írta DrAkE »

theMTA
« Válasz #16 Dátum: 2015. Október 16. - 16:01:38 »
0
Idézetet írta: DrAkE date=1445003192\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy nem akartam szólni, hogy az általad küldött témában a kód az elforgatja a kamerát egy adott pozíció szerint. Aztán először is kezdjük ott, hogy a kódban a szög alapból nem egyezik a képen látható módon, illetve az, hogy pont ugyan olyan szögben eltaláld azt, mint ahogyan az a SeeMTAnak van,
Nem teljes egészében használtuk fel a linkelt scriptet, átalakítottuk az igényeinknek megfelelőre.
 

ahhoz már kurva nagy véletlen/tehetség kell (ami, ahogy látom ez neked sikerült is).
 
[/quote]
Köszönjük a dicsérő szavakat, mindig a lehető legjobbat próbáljuk nyújtani. Úgy gondoljuk, hogy aki egy ilyet nem tud megcsinálni, az ne is nyisson RP szervert.
 
Próbálod elsumákolni a dolgokat, csak az a gond, hogy nem tudsz a saját szavaid mellett érvelni: azt mondod hogy CEF-el van megoldva, még ha igaz is, akkor a képernyő szerinti pozíciót pixel pontosságúra ugyan úgy eltaláltad mint ahogyan az a SeeMTAnál van DX-el megoldva.[/quote]
Az UI-nk magassága megegyezik a tuning UI aljától mért és a képernyő bal szélétől mért távolsággal a tesztelt felbontáson.
 

 Mikor megkérdőjelezték, honnét is van a kinézet Te csak rávágtad azt hogy egy kitben volt, viszont hogy hol található ez a kit azt már nem tudtad megmondani.[/quote]
Legendnek küldtem PM-ben, erre kért.
 
Miután Én megkérdőjeleztem, hogy a kamera pozíció mi alapján van Te benyögted azt a választ, hogy az alap natív funkcióval van, miután Én ezt meghazudtoltam[/quote]
Az alapján vannak a kamera pozícióink, mivel minden tuningnál más, mindig egy-egy adott komponensre irányítja a kamerát.
 
Te megint csak idebasztál valami olyan kódot, aminek semmi köze sincs a képen látható dologhoz (egyedül az adott pont előtti koordináta kiszámolása).[/quote]
Azt hiszem az az \"egyedüli\" dolog elegendő is ahhoz, hogy bebizonyítsam, hogy nem csak a SeeMTA tudja ezt megoldani.
 
Nem szeretem azt, ha az ember gerinctelen, ellopja mások munkáját amivel megszenvedett és utána más ember szemébe hazudik is, csak hogy neki nagy legyen az eFasz.
[/quote]
Ebben hasonlítunk, amit én még ennél is jobban utálok, ha valaki alaptalanul rágalmaz nyíltan.

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
theMTA
« Válasz #17 Dátum: 2015. Október 16. - 16:10:26 »
0
Meg ahogy látom más szavát is kitudod forgatni úgy, hogy \"jónak\" tűnj ^^
De azért gondolom nem gond, ha elkérem Legendtől a linket skypeon ^^

theMTA
« Válasz #18 Dátum: 2015. Október 16. - 16:12:09 »
0
Idézetet írta: DrAkE date=1445004626\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg ahogy látom más szavát is kitudod forgatni úgy, hogy \"jónak\" tűnj ^^
De azért gondolom nem gond, ha elkérem Legendtől a linket skypeon ^^
 
Csak nyugodtan. ;)

Nem elérhető Legend

  • Adminisztrátor
  • 1830
    • Profil megtekintése
theMTA
« Válasz #19 Dátum: 2015. Október 16. - 16:20:24 »
+3
[admin]A témát zárom, hisz nem lehet tisztázni egyértelműen, hogy ez a rendszer nem a SeeMTA-ból van-e vagy sem.[/admin]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal