Szerző Téma: Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat  (Megtekintve 6812 alkalommal)

Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Dátum: 2011. június 24. - 07:43:38 »
+4 Show voters
Tisztelt Fórumozók,
Ebben a videó segédlet sorozatban, szeretnék mind a kezdõk, mind pedig a haladók tanulását kényelmesen elõsegíteni. Kérjük, tekintsd meg videóimat!
Amennyiben bármi kérdésed, véleményed van, nyugodtan írd le, ebben a témában.

EPIZÓDOK LISTÁJA:

1. RÉSZ - GameText,SendClientMessage,SetPlayerPos

2. RÉSZ - ZCMD

3. RÉSZ - VÁLTOZÓK

4.RÉSZ - IF AZAZ HA FELTÉTEL

San Andreas Multiplayer Szerver Készítése

Mappoljunk MTA:San Andreasban

5.RÉSZ - Callbackek azaz eljárások
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 22. - 08:16:22 írta Gumikacsa »

Koncz_Norbert

  • Vendég
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 24. - 10:41:54 »
0 Show voters
Biztos vagy benne hogy a 0xFFFFFF fehér?Mert nem.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #2 Dátum: 2011. június 24. - 11:33:53 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1308904914\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztos vagy benne hogy a 0xFFFFFF fehér?Mert nem.
 
Titulus: Profi scripter, tehát ne vond kérdõre.  :D


Amúgy okos ötlet videót csinálni az alap dolgokról, mivel a kezdõk sokkal hamarabb megértik.  :)
Szerk.: Át is helyezem a másik témába. Ha folytatod a sorozatot, akkor ki lesz emelve a topic.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 24. - 11:35:59 írta Stricken »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 15. - 18:56:44 »
0 Show voters
Köszönjük Patrik a videót!  ;)

GroX

  • Vendég
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 15. - 20:48:40 »
0 Show voters
Az indentációd nagyon szörnyû... Ráadásul a változóknál a MAX_PLAYERS, a cellaszámot jelenti, és az 500-ként van definiálva, tehát amennyi a maximum játékos összesen. A két szögletes zárójellel, pedig a tömböt hozzuk létre, és ebbe kell írni a tömb nagyságát, tehát a cellák számát. Ha két tömböt raksz egybe, az már mátrix. Eléggé pontatlanok a megjegyzések, de kezdõk megértik... De a késõbbiekben, magasabb szintû leckéknél erre figyelni kell.

Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 22. - 08:16:57 »
0 Show voters
5. rész elérhetõ az fõposztban.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 22. - 11:04:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Spatrik date=1310749782\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs mit!
 
lulz

Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 25. - 20:34:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1308904914\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztos vagy benne hogy a 0xFFFFFF fehér?Mert nem.
 
Nem. Rájöttem a dolgokra :P. 0xFFFFFFFF == Fehér. (Fejbõl írtam nem biztos hogy pontos, de minden kódot nem tudhatok.

GroX

  • Vendég
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #8 Dátum: 2011. július 31. - 12:36:32 »
0 Show voters
Nem rossz az 5. rész. :)
Csak a kiejtés kicsit furcsa, \"kellbekk\", én mintha úgy emlékeznék angol óráról, hogy ó betûvel mondjuk.

Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #9 Dátum: 2011. július 31. - 14:11:10 »
0 Show voters
nem az a lényeg szerintem hogy hogy mondja hanem hogy hogy használja..

Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #10 Dátum: 2011. augusztus 01. - 08:38:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fade シ date=1312108592\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem rossz az 5. rész. :)
Csak a kiejtés kicsit furcsa, \"kellbekk\", én mintha úgy emlékeznék angol óráról, hogy ó betûvel mondjuk.
 
Hmmn.. Nekem meg pont az a furcsa hogy ó-t mondasz, hiszen általában az angol nyelvben a C betût K-nak ejtjük.

GroX

  • Vendég
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #11 Dátum: 2011. augusztus 01. - 11:45:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gumikacsa date=1312180739\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem rossz az 5. rész. :)
Csak a kiejtés kicsit furcsa, \"kellbekk\", én mintha úgy emlékeznék angol óráról, hogy ó betûvel mondjuk.
 
Hmmn.. Nekem meg pont az a furcsa hogy ó-t mondasz, hiszen általában az angol nyelvben a C betût K-nak ejtjük.
 
[/quote]
A magánhangzóra gondoltam. Az A betûre. \"kólbekk\"
De mindegy, ne térjünk el a témától.

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #12 Dátum: 2011. augusztus 01. - 14:22:32 »
0 Show voters
http://www.webforditas.hu/ -> callback -> felolvas. És vuala. :D

GroX

  • Vendég
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #13 Dátum: 2011. augusztus 05. - 23:42:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: straY\' date=1312201352\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://www.webforditas.hu/ -> callback -> felolvas. És vuala. :D
 
Normális esetben visszahívást jelent, csak programozásban (és scriptelésben egyaránt) eljárásnak hívjuk.

Nem elérhető Zsox

  • 140
    • Profil megtekintése
Programozzunk Pawn Nyelven Sorozat
« Válasz #14 Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:51:50 »
0 Show voters
Az if ciklusok egymásba ágyazására nem akarsz kitérni? Vele együtt az else, return, return 1 stb. használatra.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 09. - 21:59:17 írta Zsox »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal