SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\"); Kick(playerid);
forward NewKick(playerid);public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); }
//Ide ugyan úgy jönnek a funkciók//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");NKick(playerid);
Miért ne mûködne a Kick?
Miért ne mûködne a Kick? Mert nem írja ki az indokot, vagy legalábbis a szöveget.Csak egyszerûen: \"Server closed the connection\" [/quote]Hát ez nem csak 0.3x-nél vagy így, már elég rég.Ennek oka 1xü. A Kick valamiért hamarabb lefut mint a SendClientMessage.Hiába a mûveleti sorrend, ha a Kick nagy polaritású mint a SCM.
Miért ne mûködne a Kick? Mert nem írja ki az indokot, vagy legalábbis a szöveget.Csak egyszerûen: \"Server closed the connection\" [/quote]Hát ez nem csak 0.3x-nél vagy így, már elég rég.Ennek oka 1xü. A Kick valamiért hamarabb lefut mint a SendClientMessage.Hiába a mûveleti sorrend, ha a Kick nagy polaritású mint a SCM. [/quote]Na de ha a Kick() elõtt valami más függvény van, ami nem SCM?
Na de ha a Kick() elõtt valami más függvény van, ami nem SCM?
Üdv fórumozó(k)!Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\"); Kick(playerid); már nem mûködik....Nos, nézzük a javítást: forward NewKick(playerid);public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); } Használat: //Ide ugyan úgy jönnek a funkciók//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");NKick(playerid);
forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid);return 1;}stock _Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#define Kick _Kick
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam: forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid);return 1;}stock _Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#define Kick _Kick Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod idereturn 1;}stock temp_Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#if defined _ALS_Kick#undef Kick#else#define _ALS_Kick#endif#define Kick temp_Kick
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam: forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid);return 1;}stock _Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#define Kick _Kick Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut. Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van: forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod idereturn 1;}stock temp_Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#if defined _ALS_Kick#undef Kick#else#define _ALS_Kick#endif#define Kick temp_Kick [/quote]KHM, próbáld ki, 100%-ban mûködik amit én írtam, akkor nem írtam volna le, ha nem mûködik, csak a gamemode/filterscript majdnem legelejére kell tenni az én kódomat.
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam: forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid);return 1;}stock _Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#define Kick _Kick Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut. Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van: forward Kick2(playerid);public Kick2(playerid){Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod idereturn 1;}stock temp_Kick(playerid){SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);return 1;}#if defined _ALS_Kick#undef Kick#else#define _ALS_Kick#endif#define Kick temp_Kick [/quote]Az lehet, csakhogy ezzel felülírja az elõzõ definíciót lackos, felesleges elõtte \"kiiktatni\" az elõzõ definíciót..
Ha valaki még nem fogta volna fel: a probléma az, hogy a Kick(); függvény elõtt álló SCM-ek nem futnak le, nem az, hogy sz*r a kick parancs.