Üdv fórumozó(k)!
Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima
SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\");
Kick(playerid);
már nem mûködik....
Nos, nézzük a javítást:
forward NewKick(playerid);
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); }
Használat:
//Ide ugyan úgy jönnek a funkciók
//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");
NKick(playerid);
Üdv fórumozó(k)!
Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima
SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\");
Kick(playerid);
már nem mûködik....
Nos, nézzük a javítást:
forward NewKick(playerid);
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); }
Használat:
//Ide ugyan úgy jönnek a funkciók
//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");
NKick(playerid);
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick
Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick
Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod ide
return 1;
}
stock temp_Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#if defined _ALS_Kick
#undef Kick
#else
#define _ALS_Kick
#endif
#define Kick temp_Kick
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick
Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod ide
return 1;
}
stock temp_Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#if defined _ALS_Kick
#undef Kick
#else
#define _ALS_Kick
#endif
#define Kick temp_Kick
[/quote]
KHM, próbáld ki, 100%-ban mûködik amit én írtam, akkor nem írtam volna le, ha nem mûködik, csak a gamemode/filterscript majdnem legelejére kell tenni az én kódomat.
Ez helyett én még egyszerûbbet csináltam:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid);
return 1;
}
stock _Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#define Kick _Kick
Ez ha használod a Kick funkciót, automatikusan nem egybõl hívódik meg, így akár az SCM is lefut.
Csak ezzel az a baj, hogy a Kick már definiálva van:
forward Kick2(playerid);
public Kick2(playerid){
Kick(playerid); //Nem tudom, mûködik-e igy, ha nem, akkor ez fölé irsz egy funkciót, ami kidobja, majd azt irod ide
return 1;
}
stock temp_Kick(playerid){
SetTimerEx(\"Kick2\", 100, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
#if defined _ALS_Kick
#undef Kick
#else
#define _ALS_Kick
#endif
#define Kick temp_Kick
[/quote]
Az lehet, csakhogy ezzel felülírja az elõzõ definíciót lackos, felesleges elõtte \"kiiktatni\" az elõzõ definíciót..