Elsõ lépésMTA ba lemnetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotbaMásodik lépésÁtkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt: http://gtamap.delux-host.com/converter/Így kapunk két CreateObject et Harmadik lépésnew kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következõ folyamatokba)Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is az a kapuvagyis:kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendõrségre kell akkor csukott plNegyedik lépésEddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsotOnPlayerCommandText alá ami így néz ki:if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true)){MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);return 1;}majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object elés már mozog is a kapunkremélem segítettem[/quote]
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTnew bunker;public OnFilterScriptInit(){ CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);return 1;} #elsebunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0) { MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0); return 1; }return 0;} if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0) { MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0); return 1; }return 0;}#endif
Én beledö*lök ebbe :\'( sehogysem akar nekem müködni mit rontok el ? lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetekAlap (mikor a szerver elindul ) helyzet: CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ): CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);FilterScriptbe készitem: #include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTnew bunker;public OnFilterScriptInit(){ CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);return 1;} #elsebunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0) { MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0); return 1; }return 0;} if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0) { MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0); return 1; }return 0;}#endif
#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#if defined FILTERSCRIPTnew bunker;public OnFilterScriptInit(){ CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);return 1;} #elsebunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0) { MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223628,2.0); return 1; }return 0;} if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0) { MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0); return 1; }return 0;}#endif
bunker = CreateObject(TÁRGY ID, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);