Szerző Téma: [ Leírás ]Objectek mozgatása  (Megtekintve 20979 alkalommal)

Tru3X

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #30 Dátum: 2009. augusztus 25. - 19:16:58 »
0 Show voters
Ugyan az az error jön ki
De ha kiszedem semmi baja..
Szerk: No Duplapost
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 27. - 13:46:23 írta Epsilon »

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #31 Dátum: 2009. augusztus 25. - 19:32:08 »
0 Show voters
elõször is kapu = createrobject(blabla);
e fölé nem kell még egyszer ugyanaz object be!! mert akkor kétszer lesz vagyis kinyitod akk ott marad a másik
másodszor
már leírta spatrik ahogy látom :D
harmadszor meg lehet rossz helyre tetted vmi más funkcióba pl
ja és ne duplapostolj!
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 25. - 19:35:19 írta md12 »

Tru3X

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #32 Dátum: 2009. augusztus 25. - 21:20:31 »
0 Show voters
az 3 kapu.. nem ugyan az

black

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #33 Dátum: 2009. augusztus 27. - 13:36:33 »
0 Show voters
én már annál a résznél megakadtam, hogy a map editorba hogyan mentsem le a kaput , hogy nyitva is meg zárt állapotba van, mert azt értem hogy ezt kell csinálni csak azt nem hogy hogyan.. próbálkoztam vele sokat de csak úgy tudom megcsinálni hogy két object lesz a nyitott és a zárt.. de itt  én mindig csak egy object kordinátát látok.. és ezek szerint akkor én rosszul mentem le.. vajon hogy kell? na és a másik dolog pedig hogy ha már ezt megtudom akkor hogyan lesz moveobject? gondolom a createobjectbõl kell az x y z kordinátája.. és akkor elé tegyem be a moveobject írást a végére meg a sebességet? vagy nemtudom xD valaki kérem segítsen nekem:):)

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #34 Dátum: 2009. augusztus 27. - 13:59:51 »
0 Show voters
idézem magam :D
 

Elsõ lépés
MTA ba lemnetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotba
Második lépés
Átkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt:   http://gtamap.delux-host.com/converter/
Így kapunk két CreateObject et
Harmadik lépés
new kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következõ folyamatokba)
Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is  az a kapu
vagyis:
kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendõrségre kell akkor csukott pl
Negyedik lépés
Eddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsot
OnPlayerCommandText alá ami így néz ki:
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true))
{
MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);
return 1;
}
majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object el
és már mozog is a kapunk
remélem segítettem
[/quote]

black

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #35 Dátum: 2009. augusztus 27. - 14:10:45 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszönöm!

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #36 Dátum: 2009. december 01. - 17:01:05 »
0 Show voters
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
 CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #37 Dátum: 2009. december 01. - 17:04:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Michael date=1259683265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
 CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

 

A kinyitó parancsnál is ugyanaz a koordináta van mint amikor zárva van :D így meg sem mozdul

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #38 Dátum: 2009. december 01. - 17:10:50 »
0 Show voters
valaki lécci csinálja meg egy filterscriptbe nagyon nagyon megköszönném neki már ezen vagyok pár napja de nem értem :\'(

Nem elérhető Mike

  • 849
    • Profil megtekintése
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #39 Dátum: 2009. december 01. - 17:29:50 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223628,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

 
A nyitás nem tudom merre fog menni mert csak átírtam egy számot mert nem tudom h te merre akarod hogy kinyíljon  ::) ;D

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #40 Dátum: 2009. december 01. - 18:06:37 »
0 Show voters
Felfelé kéne mennie a /bunker-nyit a zárnál meg vissza alaphelyzetbe

dnsdj

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #41 Dátum: 2009. december 02. - 18:11:57 »
0 Show voters
o_O onfs alatt igy hozd létre O_o
 
bunker = CreateObject(TÁRGY ID, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #42 Dátum: 2010. január 10. - 18:54:49 »
0 Show voters
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm

jana4

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #43 Dátum: 2010. január 10. - 19:06:25 »
0 Show voters
a másik kaput is megkell mozgatnod...  ;)

Nem elérhető dnsdj

  • 211
    • Profil megtekintése
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #44 Dátum: 2010. január 10. - 20:56:28 »
0 Show voters
szóval 2 ugyanolyan kapu van?? de nem egymás melelt hanem amikor kinyilik ott terem még 1?:.. az streamer miat van ha használsz

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal