-
Sziasztok! Most leírom nektek, hogyan kell MoveObjectet (mozgatható objectet) készíteni lépésekre bontva. Most egy egyszerû példával fogom nektek bemutatni, hogyan is kell használni. Akkor hát, csináljunk liftet!
1., Elsõ lépésként le kell mentenünk 2 objectet. Ezt megtehetjük az MTA-ban vagy más object lerakó scriptel. Azért kell 2 objectet lerakni mert az egyik az object alaphelyzete, azaz amikor beindul a szerver akkor itt áll a lift (vagy úgy is mondhatjuk, hogy /close parancs kapuknál). A 2. object pedig azt az objectet mutatja amely már a lift felemelt pozícióját mutatja. (kapuknál /open parancs). Ha ezzel megvagyunk mehetünk a 2. pontra.
2., Ha megvagyunk az object lerakással átkonvertáltuk meg minden akkor megkapjuk az objectet:
CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
Nos a továbbiakban az objectet így fogom jelölni:
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
Na, ha ezzel megvagyunk akkor azt az objectet rakjuk be elsõnek amelyik az alap helyzeten áll (/close parancs).
Így rakjuk be:
Ha gamemódba rakjuk:
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Ha filterscriptbe rakjuk:
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Ha megvagyunk elkezdhetjük a MoveObjectet csinálni. Go 3-as pont!
3., Elsõ lépésként meg kell neveznünk az objectet. Ezért létre kell hoznunk \"az object nevét\". A mód elejére írjuk:
new lift;
Majd odaugrunk ahová a 2. pontban az objectet beillesztettük és átírjuk a sort erre:
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
Azaz így néz ki:
Ha gamemódba raktuk:
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Ha filterscriptbe raktuk:
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Most hogy megneveztük az objectet, létrehozzuk azt a parancsot ami mozgatni fogja. Leugrunk az OnPlayerCommandText függvényhez és beírjuk a parancsot:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}
Itt ahogy látjátok a /lift-fel parancsot adtam. Ami azt jelenti, hogy a MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); -ben szereplõ X, Y, Z koordinátát le kell cserélni arra az X, Y? Z koordinátára ami a 2. objectben található, azaz, azaz object ami a lift felemelt pozícióját mutatja.
Megjegyzés: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mehvagyunk ezzel akkor, be kell állítanunk a sebességet:
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ezt a sebességet lifteknél, hogy ne essünk ki belõle 2-re szokás állítani de kapuknál elérheti az 5-ös sebességet is. pl:
MoveObject(lift, X, Y, Z, 2);
Ha megvagyunk a koordináták bemásolásával és a sebesség megadásával is akkor csak az object nevét kell megadnunk amit mozgatni fog. Pl:
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mind ezzel megvagyunk akkor megcsináljuk a lefele utat is. Létrehozunk egy /lift-le parancsot a lift lefele mozgatásához:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
return 1;
}
return 0;
}
A lefele mozgató parancsnál az X, Y, Z koordináta helyére az eredeti koordinátákat kell megadni. Azaz ezeket:
public OnGameModeInit() // vagy filterscriptnél: OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Majd rendesen beállítjuk a sebességet az object nevét is beírjuk. Ha mindezeket megcsináltuk akkor kész van egy komplett lift.
Végül egy példa:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}
-
Szép Tut! De hogy tudom azt beállítani hogy mondjuk 2mp múlva elkezdjen \"visszacsukódni\"? Timerrel? Példát tudnál rá írni?! ;D
-
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
SetTimer(\"Vissza\", 2000, false);
return 1;
}
return 0;
}
És a timer álltal meghívott függvényben pedig beírod, hogy az alaphelyzetbe vigye vissza a liftet.
-
Nah ezt még énis megtudnám így már csinálni :D
-
jah, amikor írtam arra gondoltam, hogy olyan részletesen leírom, hogy mindenki meg tudja csinálni. Úgy látszik sikerült :D
-
szép leírás..
de már azt mondom Yobject :D
de még nagyon sokan ezt használják.. úgyhogy sokan köszönik ezt most neked biztos..
grat
-
kössz, de oda van írva a tutorial neve mellé, hogy \"(alapok)\". Szval lesz folytatás is ;)
-
Y_Objects, cehh.. ::)
A legújabb 0.2X update kliensel már alapból bármennyi object lehet mert a klient kibírja... ÉS akkorm ár szükség sincs a Y_Objectre..
Szép Tut!
Epsilon
-
de ha 300 mozgó objected van? :) :P xD
-
de ha 300 mozgó objected van? :) :P xD
Elvileg azt is birnia kell.
Szép Tut! De hogy tudom azt beállítani hogy mondjuk 2mp múlva elkezdjen \"visszacsukódni\"? Timerrel? Példát tudnál rá írni?! ;D
[/quote]
Autómatikusan csukódó Kapu
A MoveObject Tutorialt elötte tanulmányozd!
Epsilon
-
lesz mit olvasni ^^
-
Szép tut, grat. ;D Amúgy olyat nem lehet, hogy beírod parancsot, és több irányba mozdul (egymás után) az objekt?
-
Amúgy tudok objectet mozgatni,csak nem tudtam biztosra hogy hogyan csukódik vissza magától. ;D
-
Én ezzel javítottam ki a lift scriptemet ;) Szép tut GRAT
-
Azt hogy lehet megcsinálni hogy automatikuson nyíljon és csukódjon ?
Hogy mondjuk a kapu bizonyos körzetében vagy akkor kinyílik ha pedig a körzetet elhagyod bezárul.
(A parancsosat értem)
-
forward kapucheck();
new kapu;
new Float:coords[2][3] = {
{x, y, z},
{x, y, z}
};
Ide csak az x, y, z ko-ordinátákat azon semmit se változtass!
kapu = CreateObject(OBJECT ID, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 0, 0, 0);
SetTimer(\"kapucheck\", 1000, 1);
public kapucheck() {
new kozelbenvan;
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
if(IsPlayerConnected(i)) {
if(GetPlayerDistanceToPointEx(i, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2]) < 10) {
kozelbenvan = 1;
break;
}
}
}
if(kozelbenvan) nyitas();
else zaras();
}
Ezeket a mód legaljára:
nyitas() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[0][0]) {
MoveObject(kapu, coords[1][0], coords[1][1], coords[1][2], 4);
}
}
zaras() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[1][0]) {
MoveObject(kapu, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 4);
}
}
GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) {
new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
new Float:tmpdis;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z1)),2));
return floatround(tmpdis);
}
Nem írtam le lépésről-lépésre, hogy hova kell tenni, mert te ezt tudod szerintem, ha mégsem írj nyugodtan. Remélem erre gondolsz, ez ilyen \"érzékelős\" kapu. Ha pl. 1-2 méterre vagy tőle kinyílik, ha 3 méter távolságra vagy tőle, akkor becsukódik.
-
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.
-
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.
Nincs mit.
-
lenne itt egy kis próbléma.
Ezt csináltam:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
return 0;
}
Ezeket írta ki:
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(20) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(26) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
PLS help
-
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 2);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 2);
return 1;
}
return 0;
}
Tessék, a MveObject végén a 2 pedig az object sebességét jelenti! ;)
-
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...
-
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...
Ha leírnád pontosan az egész scriptet akkor talán segíthetnénk.
-
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
PLS valaki HELP ME ??? :\'(
-
Nekem ki ír pár hibát. ??? ??? ??? ???
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(25) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(35) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1472) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1557) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1909) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1944) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1999) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2042) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2079) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2376) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2418) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2698) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3056) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3094) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3187) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3191) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3334) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3415) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3428) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3485) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3587) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(4040) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(330) : warning 219: local variable \"gangnum\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(333) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(416) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(429) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(450) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(478) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(481) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(499) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(516) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(534) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(594) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(623) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(639) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(649) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(678) : error 026: no matching \"#if...\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(682) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(688) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"weaponid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"moneys\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"giveplayerid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(660) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"giveplayer\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(659) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"sendername\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(658) : warning 203: symbol is never used: \"playermoney\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 696) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
6 Errors.
aki tudna nekem segiteni vegyen fel pls msnre.
ujkenny@hotmail.com
erlöre is kösz
-
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
PLS valaki HELP ME ??? :\'(
A parancshoz kell írni, és az elejére szúrd be a new szót, és a végére tegyél pontos ( ; ) vesszőt.
Szóval:
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
-
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama
-
Spatrik\" post=\"18381\" timestamp=\"1249301671\"]
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama
[/quote]
Ja tényleg, bocs. Már nem írom le a választ, úgyis egy hónappal ezelõtt írta már, és nem hiszem, hogy járna a fórumra.
-
Jaja, azota hatha rajott :D
-
Tetejére betettem:
new kapu1;
new kapu2;
new kapu3;
OnGameModInIt-nél:
//Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu1 = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu2 = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu3 = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
Command:
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu2, 1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu3, 1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
return 1;
}
return 0;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu2, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu3, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
return 1;
}
return 0;
}
Mikor compilet nyomok:
KATT
mitcsinálok rosszúl?
-
Így jó: (nem kell minden parancs után return 0; })
#include <a_samp>
new kapu[3];
public OnGameModeInit()
{
//Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[0] = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[1] = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu[2] = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu[0], 1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu[1], 1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu[2], 1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu[0], 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu[1], 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu[2], 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
return 1;
}
return 0;
}
-
Ugyan az az error jön ki
De ha kiszedem semmi baja..
Szerk: No Duplapost
-
elõször is kapu = createrobject(blabla);
e fölé nem kell még egyszer ugyanaz object be!! mert akkor kétszer lesz vagyis kinyitod akk ott marad a másik
másodszor
már leírta spatrik ahogy látom :D
harmadszor meg lehet rossz helyre tetted vmi más funkcióba pl
ja és ne duplapostolj!
-
az 3 kapu.. nem ugyan az
-
én már annál a résznél megakadtam, hogy a map editorba hogyan mentsem le a kaput , hogy nyitva is meg zárt állapotba van, mert azt értem hogy ezt kell csinálni csak azt nem hogy hogyan.. próbálkoztam vele sokat de csak úgy tudom megcsinálni hogy két object lesz a nyitott és a zárt.. de itt én mindig csak egy object kordinátát látok.. és ezek szerint akkor én rosszul mentem le.. vajon hogy kell? na és a másik dolog pedig hogy ha már ezt megtudom akkor hogyan lesz moveobject? gondolom a createobjectbõl kell az x y z kordinátája.. és akkor elé tegyem be a moveobject írást a végére meg a sebességet? vagy nemtudom xD valaki kérem segítsen nekem:):)
-
idézem magam :D
Elsõ lépés
MTA ba lemnetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotba
Második lépés
Átkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt: http://gtamap.delux-host.com/converter/
Így kapunk két CreateObject et
Harmadik lépés
new kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következõ folyamatokba)
Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is az a kapu
vagyis:
kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendõrségre kell akkor csukott pl
Negyedik lépés
Eddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsot
OnPlayerCommandText alá ami így néz ki:
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true))
{
MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);
return 1;
}
majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object el
és már mozog is a kapunk
remélem segítettem
[/quote]
-
Nagyon szépen köszönöm!
-
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
#endif
-
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
#endif
A kinyitó parancsnál is ugyanaz a koordináta van mint amikor zárva van :D így meg sem mozdul
-
valaki lécci csinálja meg egy filterscriptbe nagyon nagyon megköszönném neki már ezen vagyok pár napja de nem értem :\'(
-
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223628,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
return 1;
}
return 0;
}
#endif
A nyitás nem tudom merre fog menni mert csak átírtam egy számot mert nem tudom h te merre akarod hogy kinyíljon ::) ;D
-
Felfelé kéne mennie a /bunker-nyit a zárnál meg vissza alaphelyzetbe
-
o_O onfs alatt igy hozd létre O_o
bunker = CreateObject(TÁRGY ID, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
-
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm
-
a másik kaput is megkell mozgatnod... ;)
-
szóval 2 ugyanolyan kapu van?? de nem egymás melelt hanem amikor kinyilik ott terem még 1?:.. az streamer miat van ha használsz
-
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm
Érthetobben, lécc szavakat mellozve. => Akkor talán tudnék segíteni...
Emígy tudom ez most kva nagy off, de a téma neve nem objektumok mozgatása kéne legyen?
-
ja szntem is jó ;)
eddig csak ezzel a leírással értettem meg... ::)
-
Jó tut lett grat ;)
-
ja szntem is jó ;)
eddig csak ezzel a leírással értettem meg... ::)
Mi nem értheto rajta..?
-
Mi nem értheto rajta..?
Jól elvan magyarázva, nem úgy mint egyes honlapokon hogy egymás szövegét át másolgatják azt nem is
nézik hogy mivan oda írva csak a címét nézik...
-
tökéletes TuT ,grat :)
-
Üdv
Nekem minden sikerült csak egy errort kaptam és nem tudom ,hogy mi az oka valaki tudna segíteni mit rontottam el? még nem csináltam soha ilyet most csinálom elõször és nem értem mi lett a rossz
____________________________________
HIBA:
C:\\dexter\\[HUN]winter Christmas RPG\\saját filterscripts\\filterscripts\\lift.pwn(1) : fatal error 100: cannot read from file: \"\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
___________________________________________________
#include
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(3051, 1568.873046875, -1334.9428710938, 16.846578598022, 0, 0, 290);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
lift = CreateObject(3051, 1548.5313720703, -1363.4724121094, 326.57315063477, 0, 0, 315.9951171875);
);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
{
MoveObject(lift, 1548.5313720703, -1363.4724121094, 326.57315063477, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
{
MoveObject(lift,1568.873046875, -1334.9428710938, 16.846578598022, 2.0);
return 1;
}
return 0;
}
Elõre is köszönöm,
-
#include helyett #include <a_samp>
-
Szép BUMP! 8)
-
Hagyd már.. Ez nagyon alap, jó is, hogy bumpolva van, mostanában sokat kérdezgetik.
-
+ Elméletileg hpeter megtiltotta a bumpolók leszídását úgyemlékszem,meg ez a leírások részben különösen igaz.
-
ebben mi a hiba??[pawn]#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
MoveObject(kapu, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
MoveObject(kapu, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
MoveObject(kapu, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
MoveObject(kapu, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
MoveObject(kapu, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
MoveObject(kapu, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
MoveObject(kapu, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
MoveObject(kapu, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
return 0;
}
#endif[/pawn]HIBA:[pawn]D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(16) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(30) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(32) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(35) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(44) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(46) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.[/pawn]
-
Az a hiba, hogy a \"kapu\" változót több helyen használtad.
Minden egyes Objecthez külön változó kell!
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu1, kapu2, kapu3, kapu4, kapu5, kapu6, kapu7;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu3 = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu4 = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu5 = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu6 = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu7 = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext [ ] )
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
MoveObject(kapu3, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
MoveObject(kapu4, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
MoveObject(kapu5, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
MoveObject(kapu6, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
MoveObject(kapu3, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
MoveObject(kapu4, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
MoveObject(kapu5, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
MoveObject(kapu6, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
return 0;
}
[/pawn]
-
Az a hiba, hogy a \"kapu\" változót több helyen használtad.
Minden egyes Objecthez külön változó kell!
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu1, kapu2, kapu3, kapu4, kapu5, kapu6, kapu7;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu3 = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu4 = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu5 = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu6 = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu7 = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext [ ] )
{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
MoveObject(kapu3, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
MoveObject(kapu4, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
MoveObject(kapu5, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
MoveObject(kapu6, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
MoveObject(kapu3, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
MoveObject(kapu4, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
MoveObject(kapu5, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
MoveObject(kapu6, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
return 1;
}
return 0;
}
[/pawn]
oké köszi
-
na ezt meg kell tanulnom de nem ojan nehéz mint az NPC készités
-
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(102) : warning 225: unreachable code
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(102) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(107) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(969, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 0, 0, 90.5);
return 1;
}
#else
kapu = CreateObject(969, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 0, 0, 90.5);
return 1;
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/cumi1open\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 897.59997558594, 2284.6000976563, 9.8999996185303, 2);
return 1;
}
return 0;
if(strcmp(cmdtext, \"/cumi1close\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 2);
return 1;
}
return 0;
}
Valaki segitsen , mi lehet a hiba aki tudja lecives irja le!
-
#include <a_samp>
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(IDE RAKOD A COORDINÁTÁT);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,IDE RAKOD A Koordinátát 2.5);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,IDE RAKOD A Koordinátát 2.5);
return 1;
}
Érdemes a módba rakni