GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Tanuljunk PAWN nyelvet => A témát indította: [DrM]Spatrik - 2009. március 26. - 11:21:49

Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. március 26. - 11:21:49
Sziasztok! Most leírom nektek, hogyan kell MoveObjectet (mozgatható objectet) készíteni lépésekre bontva. Most egy egyszerû példával fogom nektek bemutatni, hogyan is kell használni. Akkor hát, csináljunk liftet!
1., Elsõ lépésként le kell mentenünk 2 objectet. Ezt megtehetjük az MTA-ban vagy más object lerakó scriptel. Azért kell 2 objectet lerakni mert az egyik az object alaphelyzete, azaz amikor beindul a szerver akkor itt áll a lift (vagy úgy is mondhatjuk, hogy /close parancs kapuknál). A 2. object pedig azt az objectet mutatja amely már a lift felemelt pozícióját mutatja. (kapuknál /open parancs). Ha ezzel megvagyunk mehetünk a 2. pontra.


2., Ha megvagyunk az object lerakással átkonvertáltuk meg minden akkor megkapjuk az objectet:
CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);

 
Nos a továbbiakban az objectet így fogom jelölni:
 
CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Na, ha ezzel megvagyunk akkor azt az objectet rakjuk be elsõnek amelyik az alap helyzeten áll (/close parancs).
Így rakjuk be:
Ha gamemódba rakjuk:
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe rakjuk:
 
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha megvagyunk elkezdhetjük a MoveObjectet csinálni. Go 3-as pont!


3., Elsõ lépésként meg kell neveznünk az objectet. Ezért létre kell hoznunk \"az object nevét\". A mód elejére írjuk:
 
new lift;

 
Majd odaugrunk ahová a 2. pontban az objectet beillesztettük és átírjuk a sort erre:
 
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);

 
Azaz így néz ki:
Ha gamemódba raktuk:
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Ha filterscriptbe raktuk:
 
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}

 
Most hogy megneveztük az objectet, létrehozzuk azt a parancsot ami mozgatni fogja. Leugrunk az OnPlayerCommandText függvényhez és beírjuk a parancsot:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift1-fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
          return 1;
    }
return 0;
}

 
Itt ahogy látjátok a /lift-fel parancsot adtam. Ami azt jelenti, hogy a MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség); -ben szereplõ X, Y, Z koordinátát le kell cserélni arra az X, Y? Z koordinátára ami a 2. objectben található, azaz, azaz object ami a lift felemelt pozícióját mutatja.
Megjegyzés: CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
                 MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mehvagyunk ezzel akkor, be kell állítanunk a sebességet:
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ezt a sebességet lifteknél, hogy ne essünk ki belõle 2-re szokás állítani de kapuknál elérheti az 5-ös sebességet is. pl:
MoveObject(lift, X, Y, Z, 2);
Ha megvagyunk a koordináták bemásolásával és a sebesség megadásával is akkor csak az object nevét kell megadnunk amit mozgatni fog. Pl:
lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
Ha mind ezzel megvagyunk akkor megcsináljuk a lefele utat is. Létrehozunk egy /lift-le parancsot a lift lefele mozgatásához:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
          return 1;
    }
   
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
          return 1;
    }
return 0;
}

 
A lefele mozgató parancsnál az X, Y, Z koordináta helyére az eredeti koordinátákat kell megadni. Azaz ezeket:
public OnGameModeInit() // vagy filterscriptnél: OnFilterScriptInit()
{
   lift = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
return 1;
}
Majd rendesen beállítjuk a sebességet az object nevét is beírjuk. Ha mindezeket megcsináltuk akkor kész van egy komplett lift.


Végül egy példa:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#else
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(18553, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 11.401323, 2.0);
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 226.433655, 1872.436768, 14.026321, 2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: shanyi - 2009. március 26. - 13:12:49
Szép Tut! De hogy tudom azt beállítani hogy mondjuk 2mp múlva elkezdjen \"visszacsukódni\"? Timerrel? Példát tudnál rá írni?!  ;D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. március 26. - 13:19:53
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);
        SetTimer(\"Vissza\", 2000, false);
          return 1;
    }
return 0;
}

És a timer álltal meghívott függvényben pedig beírod, hogy az alaphelyzetbe vigye vissza a liftet.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: TrYp - 2009. március 26. - 13:26:05
Nah ezt még énis megtudnám így már csinálni :D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. március 26. - 13:32:35
jah, amikor írtam arra gondoltam, hogy olyan részletesen leírom, hogy mindenki meg tudja csinálni. Úgy látszik sikerült :D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Baliboy - 2009. március 26. - 21:20:15
szép leírás..
de már azt mondom Yobject :D
de még nagyon sokan ezt használják.. úgyhogy sokan köszönik ezt most neked biztos..
grat
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. március 27. - 08:38:53
kössz, de oda van írva a tutorial neve mellé, hogy \"(alapok)\". Szval lesz folytatás is ;)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Epsilon - 2009. március 27. - 14:02:40
Y_Objects, cehh..  ::)
A legújabb 0.2X update kliensel már alapból bármennyi object lehet mert a klient kibírja... ÉS akkorm ár szükség sincs a Y_Objectre..
Szép Tut!
Epsilon
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Baliboy - 2009. március 27. - 14:15:07
de ha 300 mozgó objected van? :) :P xD
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Epsilon - 2009. március 27. - 15:32:36
Idézetet írta: Baliboy date=1238159707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de ha 300 mozgó objected van? :) :P xD
 
Elvileg azt is birnia kell.
 

Szép Tut! De hogy tudom azt beállítani hogy mondjuk 2mp múlva elkezdjen \"visszacsukódni\"? Timerrel? Példát tudnál rá írni?!  ;D
 
[/quote]
Autómatikusan csukódó Kapu
A MoveObject Tutorialt elötte tanulmányozd!
Epsilon
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: PizZa - 2009. március 27. - 15:44:23
lesz mit olvasni ^^
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Májki - 2009. március 27. - 16:21:50
Szép tut, grat. ;D Amúgy olyat nem lehet, hogy beírod parancsot, és több irányba mozdul (egymás után) az objekt?
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: shanyi - 2009. március 27. - 21:41:52
Amúgy tudok objectet mozgatni,csak nem tudtam biztosra hogy hogyan csukódik vissza magától.  ;D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: ►ѕтa - 2009. április 22. - 11:45:40
Én ezzel javítottam ki a lift scriptemet  ;) Szép tut GRAT
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: magic_man - 2009. június 15. - 15:09:38
Azt hogy lehet megcsinálni hogy automatikuson nyíljon és csukódjon ?
Hogy mondjuk a kapu bizonyos körzetében vagy akkor kinyílik ha pedig a körzetet elhagyod bezárul.
(A parancsosat értem)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2009. június 15. - 15:16:27
forward kapucheck();

 

new kapu;

 

new Float:coords[2][3] = {
{x, y, z},
{x, y, z}
};

 
Ide csak az x, y, z ko-ordinátákat azon semmit se változtass!
 
kapu = CreateObject(OBJECT ID, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 0, 0, 0);
SetTimer(\"kapucheck\", 1000, 1);

 

   public kapucheck() {
new kozelbenvan;
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
    if(IsPlayerConnected(i)) {
   if(GetPlayerDistanceToPointEx(i, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2]) < 10) {
       kozelbenvan = 1;
       break;
   }
    }
}
if(kozelbenvan) nyitas();
else zaras();
}

 
Ezeket a mód legaljára:
 
nyitas() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[0][0]) {
MoveObject(kapu, coords[1][0], coords[1][1], coords[1][2], 4);
}
}
zaras() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[1][0]) {
MoveObject(kapu, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 4);
}
}
GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) {
new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
new Float:tmpdis;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z1)),2));
return floatround(tmpdis);
}

 
Nem írtam le lépésről-lépésre, hogy hova kell tenni, mert te ezt tudod szerintem, ha mégsem írj nyugodtan. Remélem erre gondolsz, ez ilyen \"érzékelős\" kapu. Ha pl. 1-2 méterre vagy tőle kinyílik, ha 3 méter távolságra vagy tőle, akkor becsukódik.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: magic_man - 2009. június 15. - 17:38:59
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2009. június 15. - 17:44:48
Idézetet írta: magic_man date=1245080339\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.
 
Nincs mit.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Krisz - 2009. június 17. - 16:47:34
lenne itt egy kis próbléma.
Ezt csináltam:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
          return 1;
    }
return 0;
}
Ezeket írta ki:
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(20) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(26) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
 
PLS help
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Funk - 2009. június 17. - 17:11:51

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
      return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 2);
return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 2);
        return 1;
    }
      return 0;
}

 
Tessék, a MveObject végén a 2 pedig az object sebességét jelenti!  ;)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: DonCorleone - 2009. július 01. - 12:08:21
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: magic_man - 2009. július 01. - 15:18:26
Idézetet írta: DonCorleone date=1246442901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...
 
Ha leírnád pontosan az egész scriptet akkor talán segíthetnénk.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: csongi98 - 2009. július 01. - 20:58:27
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
  PLS valaki HELP ME ??? :\'(
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [TaIcHiKeNnY[TM] - 2009. július 31. - 07:49:40
Nekem ki ír pár hibát. ??? ??? ??? ???
 
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(25) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(35) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1472) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1557) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1909) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1944) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1999) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2042) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2079) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2376) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2418) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2698) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3056) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3094) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3187) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3191) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3334) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3415) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3428) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3485) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3587) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(4040) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(330) : warning 219: local variable \"gangnum\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(333) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(416) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(429) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(450) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(478) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(481) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(499) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(516) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(534) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(594) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(623) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(639) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(649) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(678) : error 026: no matching \"#if...\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(682) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(688) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"weaponid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"moneys\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"giveplayerid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(660) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"giveplayer\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(659) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"sendername\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(658) : warning 203: symbol is never used: \"playermoney\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 696) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
6 Errors.

 
aki tudna nekem segiteni vegyen fel pls msnre.
ujkenny@hotmail.com
erlöre is kösz
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2009. július 31. - 18:34:02
Idézetet írta: csongi98 date=1246474707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
  PLS valaki HELP ME ??? :\'(
 
A parancshoz kell írni, és az elejére szúrd be a new szót, és a végére tegyél pontos ( ; ) vesszőt.
Szóval:
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. augusztus 03. - 14:14:31
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2009. augusztus 03. - 15:40:23
Spatrik\" post=\"18381\" timestamp=\"1249301671\"]
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama
 
[/quote]
Ja tényleg, bocs. Már nem írom le a választ, úgyis egy hónappal ezelõtt írta már, és nem hiszem, hogy járna a fórumra.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. augusztus 04. - 09:59:25
Jaja, azota hatha rajott :D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Tru3X - 2009. augusztus 25. - 19:00:39
Tetejére betettem:
 

new kapu1;
new kapu2;
new kapu3;

 
OnGameModInIt-nél:
 
   //Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu1 = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu2 = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu3 = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);

 
Command:
 
    if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1,  1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu2,  1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu3,  1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
   return 1;
    }
return 0;
}
 
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1,   1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu2,  1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu3,  1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
   return 1;
    }
return 0;
}

 
Mikor compilet nyomok:
KATT
mitcsinálok rosszúl?
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [DrM]Spatrik - 2009. augusztus 25. - 19:14:54
Így jó: (nem kell minden parancs után return 0; })
 
#include <a_samp>
new kapu[3];
public OnGameModeInit()
{
//Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[0] = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[1] = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu[2] = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
    {
    MoveObject(kapu[0],  1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu[1],  1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu[2],  1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
    return 1;
    }
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
    {
    MoveObject(kapu[0],   1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu[1],  1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu[2],  1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
    return 1;
    }
return 0;
}
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Tru3X - 2009. augusztus 25. - 19:16:58
Ugyan az az error jön ki
De ha kiszedem semmi baja..
Szerk: No Duplapost
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: md12 - 2009. augusztus 25. - 19:32:08
elõször is kapu = createrobject(blabla);
e fölé nem kell még egyszer ugyanaz object be!! mert akkor kétszer lesz vagyis kinyitod akk ott marad a másik
másodszor
már leírta spatrik ahogy látom :D
harmadszor meg lehet rossz helyre tetted vmi más funkcióba pl
ja és ne duplapostolj!
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Tru3X - 2009. augusztus 25. - 21:20:31
az 3 kapu.. nem ugyan az
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: black - 2009. augusztus 27. - 13:36:33
én már annál a résznél megakadtam, hogy a map editorba hogyan mentsem le a kaput , hogy nyitva is meg zárt állapotba van, mert azt értem hogy ezt kell csinálni csak azt nem hogy hogyan.. próbálkoztam vele sokat de csak úgy tudom megcsinálni hogy két object lesz a nyitott és a zárt.. de itt  én mindig csak egy object kordinátát látok.. és ezek szerint akkor én rosszul mentem le.. vajon hogy kell? na és a másik dolog pedig hogy ha már ezt megtudom akkor hogyan lesz moveobject? gondolom a createobjectbõl kell az x y z kordinátája.. és akkor elé tegyem be a moveobject írást a végére meg a sebességet? vagy nemtudom xD valaki kérem segítsen nekem:):)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: md12 - 2009. augusztus 27. - 13:59:51
idézem magam :D
 

Elsõ lépés
MTA ba lemnetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotba
Második lépés
Átkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt:   http://gtamap.delux-host.com/converter/
Így kapunk két CreateObject et
Harmadik lépés
new kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következõ folyamatokba)
Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is  az a kapu
vagyis:
kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendõrségre kell akkor csukott pl
Negyedik lépés
Eddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsot
OnPlayerCommandText alá ami így néz ki:
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true))
{
MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);
return 1;
}
majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object el
és már mozog is a kapunk
remélem segítettem
[/quote]
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: black - 2009. augusztus 27. - 14:10:45
Nagyon szépen köszönöm!
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Michael - 2009. december 01. - 17:01:05
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
 CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Mike - 2009. december 01. - 17:04:27
Idézetet írta: Michael date=1259683265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én beledö*lök ebbe :( :\'( sehogysem akar nekem müködni :( mit rontok el ?
lécci ha megtaláljátok a hibát akkor segitsetek
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
 CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

 

A kinyitó parancsnál is ugyanaz a koordináta van mint amikor zárva van :D így meg sem mozdul
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Michael - 2009. december 01. - 17:10:50
valaki lécci csinálja meg egy filterscriptbe nagyon nagyon megköszönném neki már ezen vagyok pár napja de nem értem :\'(
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Mike - 2009. december 01. - 17:29:50
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223628,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

 
A nyitás nem tudom merre fog menni mert csak átírtam egy számot mert nem tudom h te merre akarod hogy kinyíljon  ::) ;D
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Michael - 2009. december 01. - 18:06:37
Felfelé kéne mennie a /bunker-nyit a zárnál meg vissza alaphelyzetbe
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: dnsdj - 2009. december 02. - 18:11:57
o_O onfs alatt igy hozd létre O_o
 
bunker = CreateObject(TÁRGY ID, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: mapperkedik12 - 2010. január 10. - 18:54:49
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: jana4 - 2010. január 10. - 19:06:25
a másik kaput is megkell mozgatnod...  ;)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: dnsdj - 2010. január 10. - 20:56:28
szóval 2 ugyanolyan kapu van?? de nem egymás melelt hanem amikor kinyilik ott terem még 1?:.. az streamer miat van ha használsz
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Gamestar - 2010. január 11. - 18:30:06
Idézetet írta: mapperkedik12 date=1263146089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia nekem minden sikerül az a bajom amikor beirom a nyitást akor egy db kapu elmegy egy meg ott marad lécc segítsetek nekem pls elöre is köszönöm
 
Érthetobben, lécc szavakat mellozve. => Akkor talán tudnék segíteni...
Emígy tudom ez most kva nagy off, de a téma neve nem objektumok mozgatása kéne legyen?
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: ALIEN - 2010. február 15. - 15:20:33
ja szntem is jó ;)
eddig csak ezzel a leírással értettem meg... ::)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: [M]D[S]Rotary - 2010. február 15. - 22:08:08
Jó tut lett grat  ;)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Iceaac - 2010. február 16. - 12:51:14
Idézetet írta: ALIEN date=1266243633\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ja szntem is jó ;)
eddig csak ezzel a leírással értettem meg... ::)
 
Mi nem értheto rajta..?
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: ALIEN - 2010. március 06. - 22:31:56
Idézetet írta: Iceaac date=1266321074\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi nem értheto rajta..?
 
Jól elvan magyarázva, nem úgy mint egyes honlapokon hogy egymás szövegét át másolgatják azt nem is
nézik hogy mivan oda írva csak a címét nézik...
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: DaNeEe9 - 2010. március 08. - 19:03:21
tökéletes TuT ,grat  :)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: razorkah - 2010. december 21. - 09:56:45
Üdv
Nekem minden sikerült csak egy errort kaptam és nem tudom ,hogy mi az oka valaki tudna segíteni mit rontottam el? még nem csináltam soha ilyet most csinálom elõször és nem értem mi lett a rossz
 

____________________________________
HIBA:
C:\\dexter\\[HUN]winter Christmas RPG\\saját filterscripts\\filterscripts\\lift.pwn(1) : fatal error 100: cannot read from file: \"\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
___________________________________________________
 
#include
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new lift;
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(3051, 1568.873046875, -1334.9428710938, 16.846578598022, 0, 0, 290);
   return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    lift = CreateObject(3051, 1548.5313720703, -1363.4724121094, 326.57315063477, 0, 0, 315.9951171875);
);
   return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 1548.5313720703, -1363.4724121094, 326.57315063477, 2.0);
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift,1568.873046875, -1334.9428710938, 16.846578598022, 2.0);
          return 1;
    }
   return 0;
}

Elõre is köszönöm,
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Sheet - 2010. december 21. - 10:28:04
#include helyett #include <a_samp>
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Csabesz - 2010. december 21. - 14:52:43
Szép BUMP!  8)
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Iceaac - 2010. december 21. - 15:21:18
Hagyd már.. Ez nagyon alap, jó is, hogy bumpolva van, mostanában sokat kérdezgetik.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: ChuckNorris - 2010. december 22. - 13:32:47
+ Elméletileg hpeter megtiltotta a bumpolók leszídását úgyemlékszem,meg ez a leírások részben különösen igaz.
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: joco990106 - 2011. július 17. - 18:51:31
ebben mi a hiba??[pawn]#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
          return 1;
    }
   return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
         MoveObject(kapu, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
          return 1;
    }
   return 0;
}
#endif[/pawn]HIBA:[pawn]D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(16) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(30) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(32) : warning 217: loose indentation
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(35) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(44) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Új mappa\\filterscripts\\adminkapu2.pwn(46) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.[/pawn]
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Csabesz - 2011. július 17. - 20:11:46
Az a hiba, hogy a \"kapu\" változót több helyen használtad.
Minden egyes Objecthez külön változó kell!
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu1, kapu2, kapu3, kapu4, kapu5, kapu6, kapu7;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu3 = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu4 = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu5 = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu6 = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu7 = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext [ ] )
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
     if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
   return 0;
}
[/pawn]
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: joco990106 - 2011. július 19. - 13:12:47
Idézetet írta: Ronnie date=1310926306\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a hiba, hogy a \"kapu\" változót több helyen használtad.
Minden egyes Objecthez külön változó kell!
[pawn]
#include <a_samp>
new kapu1, kapu2, kapu3, kapu4, kapu5, kapu6, kapu7;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu1 = CreateObject(5340, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 0, 0, 0);
kapu2 = CreateObject(5340, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 0, 0, 0);
kapu3 = CreateObject(5340, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 0, 0, 0);
kapu4 = CreateObject(5340, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 0, 0, 0);
kapu5 = CreateObject(5340, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 0, 0, 0);
kapu6 = CreateObject(5340, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 0, 0, 0);
kapu7 = CreateObject(5340, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 0, 0, 0);
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext [ ] )
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5949707031, 2786.1169433594, 37.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 37.456157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4604492188, 2774.0539550781, 37.463085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.4477539063, 2767.2958984375, 37.36408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.3498535156, 2760.6267089844, 37.482051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2380371094, 2753.8176269531, 37.655326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
     if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1, 3647.5947265625, 2786.1162109375, 43.65100479126, 3);
         MoveObject(kapu2, 3647.5654296875, 2779.6669921875, 43.706157684326, 3);
         MoveObject(kapu3, 3647.4599609375, 2774.0537109375, 43.713085174561, 3);
         MoveObject(kapu4, 3647.447265625, 2767.2958984375, 43.61408996582, 3);
         MoveObject(kapu5, 3647.349609375, 2760.6259765625, 43.732051849365, 3);
         MoveObject(kapu6, 3647.2373046875, 2753.8173828125, 43.905326843262, 3);
         MoveObject(kapu7, 3647.1823730469, 2749.4145507813, 37.660953521729, 3);
         return 1;
    }
   return 0;
}
[/pawn]
 
oké köszi
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: Armani - 2011. július 29. - 11:57:24
na ezt meg kell tanulnom de nem ojan nehéz mint az NPC készités
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: WetCoffee69 - 2012. január 19. - 00:47:03
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(102) : warning 225: unreachable code
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(102) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Dc\\Desktop\\New Folder\\filterscripts\\kapu_mozogj.pwn(107) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(969, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 0, 0, 90.5);
    return 1;
   
}
#else
kapu = CreateObject(969, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 0, 0, 90.5);
return 1;
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/cumi1open\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 897.59997558594, 2284.6000976563, 9.8999996185303, 2);
          return 1;
    }
return 0;
     if(strcmp(cmdtext, \"/cumi1close\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, 897.70001220703, 2277.1999511719, 9.8999996185303, 2);
          return 1;
    }
return 0;
}

 
Valaki segitsen , mi lehet a hiba aki tudja lecives irja le!
Cím: [ Leírás ]Objectek mozgatása
Írta: lusta19 - 2012. január 19. - 01:26:50
#include <a_samp>
new kapu;
 
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(IDE RAKOD A COORDINÁTÁT);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,IDE RAKOD A Koordinátát 2.5);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zar\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu,IDE RAKOD A Koordinátát 2.5);
return 1;
}

 
Érdemes a módba rakni