Szerző Téma: [ Leírás ]Objectek mozgatása  (Megtekintve 19553 alkalommal)

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #15 Dátum: 2009. Június 15. - 15:16:27 »
0 Show voters
forward kapucheck();

 

new kapu;

 

new Float:coords[2][3] = {
{x, y, z},
{x, y, z}
};

 
Ide csak az x, y, z ko-ordinátákat azon semmit se változtass!
 
kapu = CreateObject(OBJECT ID, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 0, 0, 0);
SetTimer(\"kapucheck\", 1000, 1);

 

   public kapucheck() {
new kozelbenvan;
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) {
    if(IsPlayerConnected(i)) {
   if(GetPlayerDistanceToPointEx(i, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2]) < 10) {
       kozelbenvan = 1;
       break;
   }
    }
}
if(kozelbenvan) nyitas();
else zaras();
}

 
Ezeket a mód legaljára:
 
nyitas() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[0][0]) {
MoveObject(kapu, coords[1][0], coords[1][1], coords[1][2], 4);
}
}
zaras() {
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(kapu, x, y, z);
if(x == coords[1][0]) {
MoveObject(kapu, coords[0][0], coords[0][1], coords[0][2], 4);
}
}
GetPlayerDistanceToPointEx(playerid,Float:x,Float:y,Float:z) {
new Float:x1,Float:y1,Float:z1;
new Float:tmpdis;
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z,z1)),2));
return floatround(tmpdis);
}

 
Nem írtam le lépésről-lépésre, hogy hova kell tenni, mert te ezt tudod szerintem, ha mégsem írj nyugodtan. Remélem erre gondolsz, ez ilyen \"érzékelős\" kapu. Ha pl. 1-2 méterre vagy tőle kinyílik, ha 3 méter távolságra vagy tőle, akkor becsukódik.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 15. - 15:24:13 írta Freddy™ »

magic_man

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #16 Dátum: 2009. Június 15. - 17:38:59 »
0 Show voters
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #17 Dátum: 2009. Június 15. - 17:44:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: magic_man date=1245080339\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
IKösz sikerült elég sokat szenvedtem vele de sikerült.
 
Nincs mit.

Nem elérhető Krisz

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #18 Dátum: 2009. Június 17. - 16:47:34 »
0 Show voters
lenne itt egy kis próbléma.
Ezt csináltam:
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu, CreateObject(980, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
          return 1;
    }
return 0;
}
Ezeket írta ki:
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(20) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
C:\\Documents and Settings\\risz\\Asztal\\kapu.pwn(26) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
 
PLS help

Nem elérhető Funk

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #19 Dátum: 2009. Június 17. - 17:11:51 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 0.0000, 0.0000, 270.0000 );
      return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/close\", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, -9.530863, 2066.887207, 19.265579, 2);
return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/open\", true) == 0)
    {
       MoveObject(kapu, -9.175781, 2055.247803, 19.599146, 2);
        return 1;
    }
      return 0;
}

 
Tessék, a MveObject végén a 2 pedig az object sebességét jelenti!  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 17. - 17:13:59 írta Funk »

DonCorleone

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #20 Dátum: 2009. Július 01. - 12:08:21 »
0 Show voters
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...

magic_man

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #21 Dátum: 2009. Július 01. - 15:18:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: DonCorleone date=1246442901\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó kis TUT de nekem van vele egy gondom:
mikor mindent megcsinalok ahogy az a tut ban le van irva az elejen compilalom de nem jelenik meg abban az ablakban semmi
aztan megnyitom a samp-server.exe-t es aztan kiirja h runtime error 17 : invalid/unsupported p-code file format!
mi lehet ezzel a baj???kerlek segitsetek nekem.en csak sima kaput akarok kinyitni es becsukni semmi timer meg stb...
ugy akarom megcsinalni ahogy az a topic elejen van...
koszonom a segitsegeteket...
 
Ha leírnád pontosan az egész scriptet akkor talán segíthetnénk.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 01. - 15:20:23 írta magic_man »

csongi98

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #22 Dátum: 2009. Július 01. - 20:58:27 »
0 Show voters
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
  PLS valaki HELP ME ??? :\'(

[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #23 Dátum: 2009. Július 31. - 07:49:40 »
0 Show voters
Nekem ki ír pár hibát. ??? ??? ??? ???
 
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(25) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\xStreamer.inc(35) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1320) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1350) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1387) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1425) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1472) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1557) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1909) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1944) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(1999) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2042) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2079) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2376) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2418) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2520) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2599) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2698) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2743) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(2786) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3056) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3094) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3187) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3191) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3334) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3415) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3428) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3485) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(3587) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\pawno\\include\\YSI/Visual/YSI_objects.own(4040) : warning 219: local variable \"x\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(330) : warning 219: local variable \"gangnum\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(333) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(379) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"X\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Y\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(393) : warning 219: local variable \"Z\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(416) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(429) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(450) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(478) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(481) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(499) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(516) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(534) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(594) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(623) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(639) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(649) : warning 219: local variable \"i\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(678) : error 026: no matching \"#if...\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(682) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(688) : error 017: undefined symbol \"lift\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"weaponid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"moneys\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(662) : warning 203: symbol is never used: \"giveplayerid\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(660) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"giveplayer\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(659) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"sendername\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(658) : warning 203: symbol is never used: \"playermoney\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 696) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Bundi\\Desktop\\tm\\gamemodes\\lvdma.pwn(657 -- 700) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
6 Errors.

 
aki tudna nekem segiteni vegyen fel pls msnre.
[email protected]
erlöre is kösz

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #24 Dátum: 2009. Július 31. - 18:34:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: csongi98 date=1246474707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki segiteni hogy hova mit kell irni tehat pl. hogy hova kell Float:X Float:Y Float:Z irni?
  PLS valaki HELP ME ??? :\'(
 
A parancshoz kell írni, és az elejére szúrd be a new szót, és a végére tegyél pontos ( ; ) vesszőt.
Szóval:
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;

[DrM]Spatrik

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #25 Dátum: 2009. Augusztus 03. - 14:14:31 »
0 Show voters
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama

[GRL]FREDDY[CL]

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #26 Dátum: 2009. Augusztus 03. - 15:40:23 »
0 Show voters
Spatrik\" post=\"18381\" timestamp=\"1249301671\"]
Nem erre gondolt hanem arra, hogy a CreatEObject fuhgvenyben houa kel irni a koordinatakat. -.- lama
 
[/quote]
Ja tényleg, bocs. Már nem írom le a választ, úgyis egy hónappal ezelõtt írta már, és nem hiszem, hogy járna a fórumra.

[DrM]Spatrik

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #27 Dátum: 2009. Augusztus 04. - 09:59:25 »
0 Show voters
Jaja, azota hatha rajott :D

Tru3X

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #28 Dátum: 2009. Augusztus 25. - 19:00:39 »
0 Show voters
Tetejére betettem:
 

new kapu1;
new kapu2;
new kapu3;

 
OnGameModInIt-nél:
 
   //Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu1 = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu2 = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu3 = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);

 
Command:
 
    if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1,  1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu2,  1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu3,  1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
   return 1;
    }
return 0;
}
 
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
    {
         MoveObject(kapu1,   1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu2,  1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu3,  1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
   return 1;
    }
return 0;
}

 
Mikor compilet nyomok:
KATT
mitcsinálok rosszúl?

[DrM]Spatrik

  • Vendég
[ Leírás ]Objectek mozgatása
« Válasz #29 Dátum: 2009. Augusztus 25. - 19:14:54 »
0 Show voters
Így jó: (nem kell minden parancs után return 0; })
 
#include <a_samp>
new kapu[3];
public OnGameModeInit()
{
//Clubhouse Objects
CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[0] = CreateObject(985, 1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
kapu[1] = CreateObject(985, 1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
 
CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
kapu[2] = CreateObject(991, 1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 179.6224, 90.2409, 93.6786);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-ki\", true) == 0)
    {
    MoveObject(kapu[0],  1930.9591, 1476.3705, 10.9961, 2);
MoveObject(kapu[1],  1953.4380, 1476.5281, 10.8310, 2);
MoveObject(kapu[2],  1967.7754, 1543.4941, 5.6979, 2);
    return 1;
    }
if(strcmp(cmdtext, \"/szazam-be\", true) == 0)
    {
    MoveObject(kapu[0],   1938.7079, 1476.5225, 10.8383, 2);
MoveObject(kapu[1],  1945.6532, 1476.5601, 10.8408, 2);
MoveObject(kapu[2],  1967.7844, 1543.5049, 12.1184, 2);
    return 1;
    }
return 0;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal