Szerző Téma: Záródó kapu  (Megtekintve 639 alkalommal)

Záródó kapu
« Dátum: 2013. július 30. - 00:43:09 »
0 Show voters
Üdv! Találtam egy scriptet! A problémám az, hogy nem tudom átírni úgy, hogy csak akkor mûködjön, ha a játékos a kapu mellett áll. És úgy, hogy /kapunyit-re kinyílik /kapuzárra záródik! Kordik a kódba!
A másik az, hogy így bárki tudja használni. Ha gamemode-ba definiálva van hogy pl 1-es a rendõr akkor filterscriptbe tudom e használni úgy pl hogy:
if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)

 
Tehát, ha navos, ha tekes, ha rendõr, ha admin. Elõre is köszönöm a válaszokat!
 
    #include <a_samp>
    new
            gate6;
    forward timer();
    public OnFilterScriptInit()
    {
       gate6 = CreateObject(980, -964.0781,2729.1299,45.8672, 0, 0, 89.980010986328);
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
         if( strcmp( \"/hatar\", cmdtext, true ) )
         {
              MoveObject (gate6, -964.0781,2719.1299,45.8672, 5.0);
              SetTimer(\"timer\", 5000, 0);
              return 1;
         }
         return 0;
    }
    public timer()
    {
              MoveObject (gate6, -964.0781,2729.1299,45.8672, 5.0);
    }
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 16:58:33 írta Benike1997 »

Záródó kapu
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 30. - 22:05:59 »
0 Show voters
Könnyû, csak laptopon vagyok és kicsit sz*rabb lesz, sor eltolódásokért sry.
 
    #include <a_samp>
    new
            gate6;
    forward timer();
    public OnFilterScriptInit()
    {
       gate6 = CreateObject(980, -964.0781,2729.1299,45.8672, 0, 0, 89.980010986328);
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
//nyitás
    if( strcmp( \"/hatar\", cmdtext, true ) )
    {
        if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
        {  //hogy csak ezek a frakciók tudják használni.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.5, X,Y,Z))
            {  //hogy csak ebbe a távolságba lehessen, a 6.5 az a távolság, pl. 6.5m a kaputól.
        MoveObject (gate6, X,Y,Z, 1, RX,RY,RZ);  //A 6 KOORDINÁTA az 1-es az a sebesség. (nyílt koordináta)
   }
}
}
return 1;
 
//zárás, ugyan olyan mint a nyitás
    if( strcmp( \"/hatarzar\", cmdtext, true ) )
    {
        if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1|| PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
        {  //hogy csak ezek a frakciók tudják használni.
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 6.5, X,Y,Z))
            {  //hogy csak ebbe a távolságba lehessen, a 6.5 az a távolság, pl. 6.5m a kaputól.
        MoveObject (gate6, X,Y,Z, 1, RX,RY,RZ);  //A 6 KOORDINÁTA az 1-es az a sebesség. (zárt koordináta)
   }
}
}
return 1;

 
Remélem segítettem, ha valami még nem világos írj PM-et vagy jelölj be Skypon.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 30. - 22:20:25 írta Ryan_Adam »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal